۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹

رویارویی جذاب خط دفاعی پرسپولیس با محمد عباس زاده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،محمد عباس زاده بهترین گلزن تراکتور است. پرسپولیس روز پنجشنبه در چارچوب هفته ۲۸ رقابت های لیگ برتر در شهر تبریز، بازی سختی مقابل تراکتور خواهد داشت. تراکتوری ها اگرچه با حض...

رویارویی جذاب خط دفاعی پرسپولیس با محمد عباس زاده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،محمد عباس زاده بهترین گلزن تراکتور است.

پرسپولیس روز پنجشنبه در چارچوب هفته ۲۸ رقابت های لیگ برتر در شهر تبریز، بازی سختی مقابل تراکتور خواهد داشت. تراکتوری ها اگرچه با حضور در جایگاه سیزدهم جدول حال و روز خوشی ندارند اما این تیم در تبریز همواره تیم دیگری است. ضمن این که فراموش نکنیم پرسپولیس هم با توجه به مسجل شدن از دست رفتن قهرمانی لیگ از نظر روحی شرایط خوبی را سپری نمی کند اما چاره ای ندارد تا سه امتیاز را بگیرد چرا که جایگاه نایب قهرمانی سرخ های تهرانی نیز در خطر است.

در این میان به جز جذابیت ها و کری هایی که طی چند سال اخیر بین دو تیم سرخ پوش شمال غرب و پایتخت کشور برقرار بود، نباید رویارویی بهترین گلزن تراکتوری ها مقابل خط دفاعی پرسپولیس را نادیده بگیریم.

مرور گلزنان تیم تراکتور نشان می دهد محمد عباس زاده با ۷ گل زده، بهترین گلزن تراکتور در رقابت های این فصل محسوب می شود و بی تردید تمام تلاش خود را برای گلزنی مقابل پرسپولیس به کار خواهد گرفت چرا که او سابقه حضور در پرسپولیس را داشته و همواره طی چند سال اخیر معتقد بوده جایش در خط حمله پرسپولیس خالی است. عباس زاده که با حضور برانکو از جمع سرخ ها کنار گذاشته شد در مجموع ۳۴ بازی که برای این تیم انجام داد ۱۲ گل برای سرخ ها به ثمر رسانده است.

حالا باید منتظر بود و دید در تقابل روز پنجشنبه پرسپولیس و تراکتور، عباس زاده می تواند مقابل تیم سابقش گلزنی کند یا نه.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار