۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰

رونمایی رسمی از گزینه دولتی برای ریاست فدراسیون فوتبال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، شهاب الدین عزیزی خادم که با شعارهای گوناگون در بحث درآمدزایی از فوتبال به میدان آمد تا به امروز صرفا از دولت کمک کرده و دولت هم در کمک به وی پیشتاز شده تا فدراسیون فوتبال بیش از هرزمان دیگری دولتی...

رونمایی رسمی از گزینه دولتی برای ریاست فدراسیون فوتبال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، شهاب الدین عزیزی خادم که با شعارهای گوناگون در بحث درآمدزایی از فوتبال به میدان آمد تا به امروز صرفا از دولت کمک کرده و دولت هم در کمک به وی پیشتاز شده تا فدراسیون فوتبال بیش از هرزمان دیگری دولتی شود!

انتخابات فدراسیون فوتبال در حالی برگزار شد که به باور بسیاری کیومرث هاشمی گزینه وزارت ورزش و جوانان و دولت تلقی می شد اما این موضوع صرفا در حد یک شایعه باقی ماند و حمایت دولتی ها پشت سر عزیزی خادم قرار گرفت.

نکته جالب در این باره اینکه در روز شنبه ۹ اسفند و در واقع روز پایانی منتهی به انتخابات فدراسیون فوتبال،به ناگهان باشگاه استقلال اعلام کرد که اسماعیل خلیل زاده به جای احمد مددی در انتخابات شرکت خواهد کرد و رایی که از جانب رئیس وقت هیات مدیره استقلال با نظر وزیر ورزش به صندوق انداخته شد به رئیس فعلی فدراسیون فوتبال بود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار