۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰

رونمایی از شروط سنگین کارلوس کی‌روش برای فدراسیون فوتبال عراق

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، صبح امروز بود که خبر منتفی شدن حضور کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال عراق منتشر شد. یکی از دلایل این مسئله، شرط اقامت کی روش در امارات به جای عراق بوده است. در تکمیل این خبر، «البوابه» یکی از رسانه...

رونمایی از شروط سنگین کارلوس کی‌روش برای فدراسیون فوتبال عراق

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، صبح امروز بود که خبر منتفی شدن حضور کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال عراق منتشر شد. یکی از دلایل این مسئله، شرط اقامت کی روش در امارات به جای عراق بوده است.

در تکمیل این خبر، «البوابه» یکی از رسانه‌های ورزشی عراق از شروط دیگر کی روش پرده برداشت. به نوشته این رسانه، کی روش علاوه بر اسکان در شهر دبی، از فدراسیون عراق خواسته بود برای او در امارات یک خانه و یک اتومبیل هم اجاره کند.

این مربی پرتغالی همچنین تهیه بلیت‌های سفرش به امارات و عراق را بر عهده فدراسیون عراق گذاشته بود که در مجموع شروط سنگینی برای عراقی‌ها محسوب می‌شود.

البوابه در خبر خود مدعی شده است مبلغ درخواستی کی روش از فدراسیون عراق بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار بوده است.

این مربی سابقه حضور در تیم ملی ایران را دارد و دو صعود به جام جهانی (۲۰۱۴ برزیل و ۲۰۱۸ روسیه) را تجربه کرده است.

پیش از این «منتظر ناصر» سردبیر نشریه «العالم الجدید» فاش کرده بود که مذاکرات فدراسیون عراق و کارلوس کی روش به چند دلیل شکست خورد که یکی از این دلایل، عدم اشتیاق برای کار در عراق بعد از تماس با «کاتانچ» سرمربی سابق عراق بوده است.

تیم ملی فوتبال عراق در گروه نخست مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ با ایران، کره جنوبی، امارات، لبنان و سوریه همگروه است.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار