۰۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳

روش تهیه پیتزا آفتابگردان لذیذ

پیتزا آفتابگردان علاوه بر خوشمزه بودنش شکل بسیار زیبایی دارد ومیتواند بعنوان پیش غذایی شکیل ،زینت بخش میز عصرانه دور همی هایتان بشود .امروز به روشی آسان ان را برای شما آموزش میدهیم .با ما همراه باشید.

روش تهیه پیتزا آفتابگردان لذیذ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،در میان غذا های فست فودی و انتخاب های متنوعی که در این زمینه وجود دارند، پیتزا همیشه حرف اول و آخر را می ز ند و طرفداران پر و پا قرصی نیز در میان گروه های سنی مختلف دارد. برای درست کردن پیتزای خانگی در مواقعی که دسترسی به فر وجود ندارد و برای پخت پیتزا می توان از توستر استفاده کرد. در این دستور العمل طرز تهیه پیتزا خانگی آفتابگردان آموزش داده شده است. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پیتزا خانگی آفتابگردان در ادامه با ما همراه باشید.

مواد لازم پیتزا آفتابگردان

  • خمیر پیتزا یک عدد
  • مواد درونی پیتزا بسته به سلیقه شما!

طرز تهیه پیتزا آفتابگردان

خمیر پیتزا را درست کرده و یک تا دو ساعت می گذاریم تا ور بیاید پس از ور آمدن خمیر آن را به شکل دایره باز می کنیم و در وسط آن یک دایره کوچکتر ( مثلا با یک کاسه ) را فقط به ملایمت رد می اندازیم. بعد از اینکه کمی سینی فر را چرب کردیم.خمیر را در آن قرار می دهیم . روی خمیر سس قرمز می مالیم.
در مرکز خمیر یک دایره کوچکتر در نظر می گیریم به شکلی که با دایره بزرگتر مرکز یکسان داشته باشد و روی قطر دایره آنرا به ۸ مثلث تقسیم می کنیم مواد سطح پیتزا ( گوشت و قارچ و کالباس و غیره ) را مخلوط می کنیم و روی حاشیه بیرونی میگذاریم و روی آنرا پنیر پیتزا می دهیم.حالا مثلثهای داخلی را یکی یکی به روی پنیر بر می گردانیم و سینی را در فر می گذاریم. زمان پخت این پیتزا بسته به نوع خمیر دارد که معمولا حدود نیم ساعت است.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار