۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸

روسای جمهور کامرون و مالی به آیت‌الله رئیسی تبریک گفتند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، روسای جمهور کامرون و مالی در پیام‌های جداگانه پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفتند. براساس این گزارش، «پل بیا» رئیس جمهور کامرون با ارسال پیامی خطاب به آیت‌الله سید ابراهی...

روسای جمهور کامرون و مالی به آیت‌الله رئیسی تبریک گفتند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، روسای جمهور کامرون و مالی در پیام‌های جداگانه پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفتند.

براساس این گزارش، «پل بیا» رئیس جمهور کامرون با ارسال پیامی خطاب به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب، پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت و برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری مالی نیز اعلام کرد که «آسیمی گویتا» رئیس جمهور مالی در پیامی ضمن تبریک این پیروزی به آیت‌الله رئیسی، برای همکاری با جمهوری اسلامی ایران در جهت تحکیم و ارتقای مناسبات عالی دوستانه و دوجانبه اعلام آمادگی کرده است.

 روز جمعه ۲۸ خرداد ماه سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری با حضور پر شور مردم در سراسر کشور و همچنین در ۱۳۳ کشور خارجی برگزار شد. در این دور از انتخابات آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با کسب ۱۸ میلیون و ۲۱ هزار و ۹۴۵ رای به عنوان هشتمین رئیس جمهور ایران انتخاب شد.

پیش از این مقامات و سران بسیاری از کشورها با ارسال پیام‌های تبریک، پیروزی آیت‌الله رئیسی در این انتخابات را تبریک گفتند.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار