۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸

روز و ساعت بازی فوتبال پرسپولیس و گل گهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر از فردا ۹ تیر استارت می‌خورد و در حساس‌ترین بازی، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان گل گهر سیرجان با امیر قلعه نویی است. این دیدار از ساعت ۱۹.۵۰ دقیقه برگزار می‌...

روز و ساعت بازی فوتبال پرسپولیس و گل گهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر از فردا ۹ تیر استارت می‌خورد و در حساس‌ترین بازی، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان گل گهر سیرجان با امیر قلعه نویی است. این دیدار از ساعت ۱۹.۵۰ دقیقه برگزار می‌شود.

پرسپولیس در حالی باید به مصاف گل گهر برود که در هفته بیست و چهارم با برتری یک بر صفر برابر مس و با توجه به تساوی سپاهان در اهواز، به تنهایی صدرنشین لیگ برتر شد. شاگردان یحیی گل محمدی حالا از ۲۴ بازی با ۵۱ امتیاز صدرنشین هستند و اگر می‌خواهند این روند تداوم داشته باشد باید تیم گل گهر را از پیش رو بردارند.

بازی رفت این دو تیم با نتیجه قابل توجه ۵ برصفر به سود پرسپولیس به پایان رسید و یحیی بهترین برد فصلش را مقابل امیرقلعه نویی رقم زد. این دیدار، اما با توجه به آنکه گل گهر هم در پی گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است ممکن است دشوارتر از قبل باشد. گل گهر فعلا با ۳۵ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی است.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار