۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲

رمز موفقیت پرسپولیس در سه جام مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، استقلال بعد از کلی چانه زنی بر سر استفاده از داور خارجی و اعتراضات گسترده روی قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، آمده بود از این فرصت بهره گرفته و با شکست رقیب سنتی سرپوشی بر ناکامی هایش در لیگ بگذارد ...

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل النصر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، استقلال بعد از کلی چانه زنی بر سر استفاده از داور خارجی و اعتراضات گسترده روی قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، آمده بود از این فرصت بهره گرفته و با شکست رقیب سنتی سرپوشی بر ناکامی هایش در لیگ بگذارد و در سوی مقابل پرسپولیس بی توجه به جار و جنجال های سرمربی حریف به میدان آمده و در کمال خونسردی مسابقه را آغاز و به پایان برد.

به گزارش طرفداری، شاگردان گل محمدی اگرچه در ابتدای مسابقه فرصت هایی به حریف دادند اما به مرور زمان به بازی مسلط شده و با استفاده از تجربه بازیکنان موثر خود گل برتری را به ثمر رساندند. آنها اگر خوش شانس بودند و شاید صادقی قدر فرصت باد آورده حاصل از اشتباه جعفر سلمانی را می دانست به گل دوم هم می رسیدند اما وقتی داور از اعلام پنالتی مسلم روی عیسی آل کثیر چشم پوشی کرده و گل تساوی استقلال در دقیقه یکصد به ثمر رسید، خیلی ها کار سرخپوشان را تمام شده می دیدند.

اما این پایان کار نبود چرا که اعتراضات عجیب سرمربی پرتغالی استقلال و اخراج این چهره جنجالی فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ فوتبال ایران همه آب رفته را به سود پرسپولیس باز گرداند.

درست همان لحظه که بازیکنان و نیمکت آیی پوشان مشغول آرام کردن مربی از کوره در رفته شان بودند، یحیی گل محمدی بازیکنانش را کنار زمین جمع کرده و یکبار دیگر برنامه های از پیش تعیین شده برای وقت های اضافه را مرور می کرد. این شد که پرسپولیس خلاف انتظار تیم برتر پانزده دقیقه نخست وقت های اضافه بود و از همین برتری برای رسیدن به کل پیروزی هم کمال استفاده را برد.

پرسپولیس خلاف عقیده تیم های رقیب که موفقیت آنها را به حمایت های بیرون زمین ربط می دهند، مزد انسجام و هماهنگی خود را گرفت. آنها البته در مقطعی از فصل با مشکلات زیادی مواجه شده و امتیازاتی را از دست دادند اما خیلی به موقع به فرم اصلی خود باز گشته و فصلی خاطره انگیز توام با موفقیت را برای هواداران خود رقم زدند. فصلی که می تواند با موفقیت در مسابقات آسیایی و شکستن طلسم قهرمانی در قاره کهن هم همراه باشد. اتفاقی که با توجه به قدرت گرفتن تبم های عربی و حضور همیشه موفق شرقی ها از همیشه سخت تر به نظر می رسد اما برای این پرسپولیس هیچ غیر ممکنی وجود نداشته و نخواهد داشت.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار