۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳

رقم قرارداد ستاره ملی‌پوش با تیم قرمزپوش مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در یکی دو روز اخیر مدیران تراکتور تبریز با اشاره به بحث جذب سعید عزت‌اللهی هافبک ملی‌پوش ایرانی که فصل گذشته در الغرافه قطر بازی می‌کرد، اعلام کردند مذاکرات خوبی با این بازیکن انجام داده‌اند. &nbs...

از برنامه هفته 28 لیگ برتر فوتبال ایران تا پخش زنده شبکه ۳ + بازی های امروز فوتبال جهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در یکی دو روز اخیر مدیران تراکتور تبریز با اشاره به بحث جذب سعید عزت‌اللهی هافبک ملی‌پوش ایرانی که فصل گذشته در الغرافه قطر بازی می‌کرد، اعلام کردند مذاکرات خوبی با این بازیکن انجام داده‌اند.

 

میدان نوشت: عزت‌اللهی که پیش از این مورد توجه استقلال و پرسپولیس قرار گرفته بود، به دلیل اینکه یک فصل به صورت قرضی در الغرافه قطر بازی کرد، باید وضعیتش در تیمی که در لیگ دانمارک حضور دارد، مشخص می‌شد.

 

عزت‌اللهی برای اینکه در مسیر جام جهانی بیشتر بازی کند، ابتدا سراغ پیشنهادی خارجی رفت که قابل توجه نبودند. باشگاه تراکتور تبریز اما به صورت جدی با این بازیکن وارد مذاکره شد. خبرهایی رسیده که رقم پیشنهادی عزت‌اللهی به این باشگاه چیزی در حدود ۶۰۰ هزار دلار بوده است.

 

باشگاه تراکتور تبریز طی سال‌های اخیر بازیکنان مطرحی مثل مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج‌صفی، کریم انصاری‌فرد و … را به خدمت گرفته است. نکته قابل توجه بستن قرارداد دلاری با این بازیکنان بوده که گفته می‌شود هزینه هنگفتی روی مالک این باشگاه گذاشته بود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار