۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵

رفقای دیروز یحیی مقابل ساپینتو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،رفقای دیروز یحیی مقابل ساپینتو. رحیم‌پور و فنایی پس از جدایی از پرسپولیس به درخواست ساکت الهامی راهی هوادار شدند تا بار دیگر در پایتخت و در سطح اول فوتبال کشور فعالیت کنند. آنها که سه فصل سخت و الب...

مربی جدید دروازه بان های پرسپولیس لو رفت / رضان خان این دو گزینه اروپایی رو جایگزین ایرانی می کند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،رفقای دیروز یحیی مقابل ساپینتو. رحیم‌پور و فنایی پس از جدایی از پرسپولیس به درخواست ساکت الهامی راهی هوادار شدند تا بار دیگر در پایتخت و در سطح اول فوتبال کشور فعالیت کنند. آنها که سه فصل سخت و البته پرافتخار را پشت سرگذاشته حالا شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنند. این دو مربی که فصل گذشته زیر ذره‌بین هواداران و منتقدان پرسپولیس قرار داشتند سرانجام پس از پایان فصل از این تیم جدا شدند.

رحیم‌پور در تجربه کاری جدید خود با تمرینات پرفشار هواداری‌ها را آماده یک فصل سخت و فشرده می‌کند. کار در هوادار برای رحیم‌پور با شیوه متفاوتی دنبال می‌شود چرا که این تیم با رویکرد امسالش میانگین سنی خود را کاهش داده و جوان‌های زیادی در لیست ساکت الهامی قرار گرفته‌اند. داوود فنایی نیز مهرداد طهماسبی و میلاد فراهانی که دو گلر باتجربه هستند؛ تمرین می‌دهد و آنها را آماده لیگ بیست و دوم می‌کند. شاگردان ساکت الهامی که در پنج دیدار تدارکاتی پیشین خود پنج پیروزی به دست آورده‌اند در جدی‌ترین محک و بازی دوستانه پیش فصل صبح فردا به مصاف استقلال می‌روند.

از نکات جالب توجه دیدار تدارکاتی استقلال و هوادار می‌توان به ترکیب سرخابی مربیان هوادار اشاره کرد که داود فنایی و مظاهر رحیم‌پور به‌عنوان دو پرسپولیسی و ساکت الهامی، شاهرخ بیانی و ایمان عالمی نیز به‌عنوان سه استقلالی سابق روی نیمکت بنفش‌پوشان پایتخت می‌نشینند.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط