۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵

رضایت خاص کی روش از این استقلالی رقیب سرسخت گلر پرسپولیس در جام جهانی ۲۰۲۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی، رضایت خاص کی روش از این استقلالی رقیب سرسخت گلر پرسپولیس در جام جهانی. سید حسین حسینی، دروازه بان ۳۰ ساله استقلال که در ماه های پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه یکی از مغموم ترین با...

توپخانه پرسپولیس یک شایعه را هدف قرار دادامروز 15 خرداد 1401+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی، رضایت خاص کی روش از این استقلالی رقیب سرسخت گلر پرسپولیس در جام جهانی. سید حسین حسینی، دروازه بان ۳۰ ساله استقلال که در ماه های پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه یکی از مغموم ترین بازیکنان لیگ برتری بود، این روزها به یکی از پرانرژی ترین نفرات حاضر در اردوی تیم ملی تبدیل شده است.

رقیب بیرانوند سرمربی تیم ملی را هم سرذوق آورد/ هدف مهم یک استقلالی در جام جهانی

حسینی که در دیدار آخر تیم ملی با سنگال درخشید و جایگاهش نزد کی‌روش را تثبیت کرد این روزها با چنان انگیزه ای در تمرینات شرکت می‌کند که باعث تعجب بیرانوند، مربی دروازه بانان تیم ملی و سایر نفراتی شده که در اردو حضور دارند.

سید حسین حسینی

سید حسین حسینی

حضور زودتر از موعد در محل تمرین، خروج دیرتر از سایرین و جدیت در کار، از جمله کمترین مورادی است که باعث شده کی‌روش توجه اش نسبت به این دروازه بان جلب شود و گاهی تلاش او را برای دیگر ملی پوشان مثال بزند.

البته با توجه به آمادگی این روزهای علیرضا بیرانوند و تجربه بالایی که او در دوره قبل جام جهانی داشته بسیار بعید است که کی‌روش در قطر به او بازی ندهد. ولی حسینی طوری تمرین می‌کند که با بروز هرگونه مشکلی برای بازی کردن بیرانوند خیال کی‌روش از داشتن یک مهره مطمئن راحت باشد.

شاید هم حسینی با این طرز تمرین کردن می‌خواهد خودش را از حالا به عنوان دروازه بان دوم اردوی تیم ملی تثیبت کند تا در جریان مسابقات اگر به هر دلیلی اعم از محرومیت یا مصدومیت لازم شد بیرانوند درون دروازه نباشد، کی‌روش روی او بیش از بقیه حساب کند.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار