۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

رضائیان: امیر خان ببخشید ولی من اشتباه نکردم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، رضائیان: امیر خان ببخشید ولی من اشتباه نکردم!. سپاهان موفق شد ۴ بر یک گل گهر را شکست دهد. در صحنه گل اول رامین رضائیان فرپلی را رعایت نکرد وی در این خصوص در میکسدزون گفت: اگر امیر خان قلعه نویی که...

نقل و انتقالات لیگ برتر | یحیی طوفان به پا کرد / از حذف جنجالی ستاره پرسپولیس تا خرید نجومی این ستاره

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، رضائیان: امیر خان ببخشید ولی من اشتباه نکردم!. سپاهان موفق شد ۴ بر یک گل گهر را شکست دهد. در صحنه گل اول رامین رضائیان فرپلی را رعایت نکرد وی در این خصوص در میکسدزون گفت: اگر امیر خان قلعه نویی که عزیز دل من است از بنده ناراحت شده از او و تمام بازیکنان خوب گل گهر معذرت خواهی می‌کنم ولی دلیل بر این نمی‌شود که کار من نادرست بود چون در آن صحنه بازیکنان پریدند بالا و سر زدند و این قانون فوتبال است اگر سر به سری انجام شده باشد وظیفه داور است بازی را نگه دارد چون بازیکن می خواست بلند شود و برخورد هم وسط زمین اتفاق افتاد. مگر صحبت فوتبال تمیز نیست و نمی‌خواهیم دقایق مفید تری بازی کنیم؟ از همه تیم‌ها خواهش می‌کنم هیچ کس بیرون نزند. اگر بازیکن ما به ناحق افتاده زمین و یا وسط زمین اتفاقی افتاده بیرون نزنید. بگذارید فوتبال ما کمی پیشرفت کند.
او ادامه داد: ما که هیچ جوره پیشرفت نمی‌کنیم. از نظر امکانات ، زمین و همه چیز عقب هستیم، حداقل در این زمینه پیشرفتی ایجاد کنیم و آن هم این است که الکی توپ را بیرون نزنیم. یک موقع سر به سری اتفاق می‌افتد که داور وظیفه اش است بازی را نگه دارد مثل صحنه ای که در نیمه دوم اتفاق افتاد. من احساس کردم آن لحظه باید بازی کنم. باید تیم‌ها به سمتی پیش بروند که الکی هر توپی را بیرون نزنند. بازی با فولاد همه خودشان را بیخودی روی زمین می‌انداختند این چه فوتبالی است؟ اگر می‌خواهیم فوتبالمان رو به جلو برود حداقل ما بازیکنان می‌توانیم این کار را انجام بدهیم.
این بازیکن اضافه کرد: با این حال اگر امیر خان قلعه نویی که شخصا دوستش دارم زیرا کمک زیادی به من کرده و تمام بازیکنان گل گهر که در آن صحنه از دست من ناراحت شدند صمیمانه عذر می‌خواهم ولی دلیل بر این نمی‌شود کار من اشتباه بوده، فقط دارم توصیح می‎‎‌دهم که حس می‌کنم یک درگیری طبیعی بوده و اتفاق خاصی نیفتاد زیرا ۴ دفاع رو به بازی بودند و حرفه ای این است تا داور سوت را نزده بازی کنی و از تمام تیم‌ها خواهش می‌کنم هیچ کس برای سپاهان توپ را بیرون نزند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار