۰۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

رحمتی بازی با پرسپولیس برمی‌گردد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،رحمتی بازی با پرسپولیس برمی‌گردد!. تیم فوتبال آلومینیوم در شرایطی دیدار اخیرش مقابل هوادار تهران را با کسب تساوی یک بر یک خارج از خانه به پایان رساند که این مسابقه با حواشی و صحنه‌ها...

برنامه این سرمربی برای تیمش در فصل آینده / رقیب اصلی پرسپولیس و استقلال مشخص شد / کار تیم های لیگ برتر سخت شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،رحمتی بازی با پرسپولیس برمی‌گردد!. تیم فوتبال آلومینیوم در شرایطی دیدار اخیرش مقابل هوادار تهران را با کسب تساوی یک بر یک خارج از خانه به پایان رساند که این مسابقه با حواشی و صحنه‌های مشکوک داوری زیادی همراه بود که یکی از آنها منجر به گل تیم هوادار از روی نقطه پنالتی شد و مورد اعتراض سید مهدی رحمتی و اراکی‌ها بود.

با وجود دو صحنه مشکوک داوری دیگر غیر از پنالتی اتفاق افتاده به سود هوادار، اما سید مهدی رحمتی بیشتر به لحظه رخ دادن خطای پنالتی معترض بود و اعتقاد داشت برخورد بیرون از محوطه جریمه اتفاق افتاده و قصد داشت این موضوع را بین نیمه به داور مسابقه عنوان کند که به اخراج او منجر شد.

سید مهدی رحمتی بخاطر محرومیت در دیدار پیش روی آلومینیوم مقابل صنعت نفت آبادان از روی سکوها تیمش را همراهی می‌کند ولی پس از این مسابقه و در بازی هفته هجدهم لیگ برتر برابر پرسپولیس که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، دوباره در کنار زمین حاضر خواهد بود.

آلومینیوم اراک در دیدار رفت مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی یک بر صفر رسید و امیدوار است در مسابقه پیش رو که رحمتی را روی سکوها دارد نیز دوباره سه امتیاز خانگی را بگیرد و با شرایط خوبی به استقبال بازی با پرسپولیس برود. اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار