۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷

رجز خوانی بدشانس‌ترین بازیکنان پرسپولیس برای پیروزی و افتخار آفرینی / آفتاب پیروزی در انتظار پرسپولیس قهرمان / پرسپولیسی ها به فرهاد فکر هم نمیکنند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،رجز خوانی بدشانس‌ترین بازیکنان پرسپولیس برای پیروزی و افتخار آفرینی / آفتاب پیروزی در انتظار پرسپولیس قهرمان. شاید بتوان حامد پاکدل را یکی از بدشانس‌ترین بازیکنان پرسپولیس...

رجز خوانی بدشانس‌ترین بازیکنان پرسپولیس برای پیروزی و افتخار آفرینی / آفتاب پیروزی در انتظار پرسپولیس قهرمان / پرسپولیسی ها به فرهاد فکر هم نمیکنند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،رجز خوانی بدشانس‌ترین بازیکنان پرسپولیس برای پیروزی و افتخار آفرینی / آفتاب پیروزی در انتظار پرسپولیس قهرمان. شاید بتوان حامد پاکدل را یکی از بدشانس‌ترین بازیکنان پرسپولیس در فصل تازه به اتمام رسیده خواند. مهاجم لرستانی پرسپولیس که در لیگ بیستم ۱۰ گلر برای آلومینیوم زده بود شروع خوبی هم در تیم یحیی گل محمدی داشت. پاکدل با گلزنی کارش را در پرسپولیس (مقابل فولاد خوزستان) آغاز کرد اما مصدومیت اغلب بازی‌های نیم فصل اول را از او گرفت اما در لیگ برتر ۵ گل برای تیمش به ثمر رساند.

حالا این مهاجم دونده و گلزن با انگیزه‌های متفاوتی از لیگ فصل آینده می‌گوید.

اول از خودت بگو؟ از عملکرد حامد پاکدل در لیگ تازه به اتمام رسیده راضی هستی؟

باید آقا یحیی، کادرفنی و هواداران پرسپولیس راضی باشند. شاید اگر بدشانسی یا مصدومیت سراغم نمی‌آمد می‌توانستم با کمک همبازیانم گل‌های بیشتری بزنم. البته از قول من بنویسید افتخار می‌کنم پیراهن تیم پرافتخار پرسپولیس را می‌پوشم و…

به نظرت چرا پرسپولیس قهرمان نشد؟

صحبت‌های لازم را مربیان و بزرگ ترهای پرسپولیس انجام داده اند. نمی‌خواهم حرفی بزنم که بگویند بهانه می‌آورند اما اگر شرایط پرسپولیس هم مثل بعضی تیم‌ها یا حداقل عادی بود مطمئن باشید قهرمان می‌شدیم. مطمئن باشید!

چه شرایطی؟ بیشتر توضیح می‌دهی؟

نیازی به توضیح نیست که پرسپولیس چه شرایط سختی را تجربه کرد. گفتم که حرف‌ها پیش تر زده شده و فقط همین قدر می‌گویم این تیم، این کادرفنی و این بازیکنان لایق احترام بیشتری هستند.

اما به هر حال هواداران پرسپولیس از این تیم انتظار قهرمانی داشتند؟

ما هواداران خوب و فهیمی‌داریم که همه چیز را می‌دانند. هواداران ما خوب می‌دانند یکسری اتفاقات عجیب و غریب چقدر پرسپولیس را اذیت کرد و به سود رقیبان ما شد. پرسپولیس در لیگ بیست و یکم خیلی تنها بود و طرفداران ما هم این موضوع را لمس کردند. در این چند سال گذشته شما بگویید چند بازی تیم‌ها در زمین بی طرف یا بدون تماشاگر برگزار شده درحالی که در همان مقطع رقیبان دارای تماشاگر بودند! حرف زیاد است اما به نظرم هرچه بوده را باید فراموش کرد.

رجز خوانی بدشانس‌ترین بازیکنان پرسپولیس برای پیروزی  و افتخار آفرینی /  آفتاب پیروزی در انتظار پرسپولیس قهرمان / پرسپولیسی ها به فرهاد فکر هم نمیکنند!

رجز خوانی بدشانس‌ترین بازیکنان پرسپولیس برای پیروزی و افتخار آفرینی / آفتاب پیروزی در انتظار پرسپولیس قهرمان / پرسپولیسی ها به فرهاد فکر هم نمیکنند!

برای فصل جدید چه برنامه ای دارید؟

ببینید آسمان پرسپولیس بعد از ۵ قهرمانی کمی‌ابری شد اما این دائمی نیست. به زودی آفتاب خواهد آمد و من ایمان دارم پرسپولیس فصل آینده قهرمان فوتبال ایران خواهد شد. این حرف من را به خاطر بسپارید.

برنامه ات برای فصل آینده چیست؟

اهداف شخصی و فردی باید بعد از اهداف تیمی‌باشد. اولویت همه ما قهرمانی پرسپولیس است اما خودم هم انگیزه‌های جدید و متفاوتی دارم. فصل جدید برای من فصل مهمی‌است و شاید به نوعی مهم‌ترین فصل زندگی ورزشی ام باشد. می‌خواهم به کمک همبازیانم بهترین عملکرد را داشته باشم و انشالله تیم هم به قهرمانی و موفقیت برسد.

درخصوص جدایی فرهاد مجیدی از استقلال نظری نداری؟ این موضوع به سود شماست یا نه؟

نظرخاصی ندارم. تمرکز ما فقط روی فصل پیش رو، تمرینات و مسابقات پرسپولیس است و بس!

و کلام آخر؟

پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و بزرگ‌ترین سرمایه یا موتور محرکه تیم ما هواداران هستند. لیگ بیست و دوم لیگ خاص و شورانگیزتری است چون درحضور تماشاگران برگزار می‌شود و می‌خواهم شادی را هر هفته به خانه این عزیزان ببریم. می‌خواهیم با گرفتن جام و کسب عنوان قهرمانی جبران کنیم و خالصانه دست خود را برای حمایت طرفداران به سمت آنها دراز می‌کنیم. انشالله با حمایت هواداران پرسپولیس جشن قهرمانی را در استادیوم آزادی برگزار خواهیم کرد.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار