۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷

ربیعی با دغدغه اصلی‌اش به تعطیلات رفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ربیعی با دغدغه اصلی‌اش به تعطیلات رفت. فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر برای مس رفسنجان با تغییرات قابل توجهی آغاز شد و سرمربی جوان نارنجی‌پوشان آرایش تصمیم گرفت تغییر کوچکی در آرایش نفراتش در مستطیل سب...

ربیعی با دغدغه اصلی‌اش به تعطیلات رفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ربیعی با دغدغه اصلی‌اش به تعطیلات رفت. فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر برای مس رفسنجان با تغییرات قابل توجهی آغاز شد و سرمربی جوان نارنجی‌پوشان آرایش تصمیم گرفت تغییر کوچکی در آرایش نفراتش در مستطیل سبز ایجاد کند.

ربیعی با دغدغه اصلی‌اش به تعطیلات رفت

در لیگ بیست و یکم که دومین فصل حضور مس در لیگ برتر بود, محمد ربیعی تیمش را با سیستم ۱-۶-۳ راهی میدان می‌کرد و کسب رتبه ششمی موفقیت بزرگی برای این مربی جوان بود، ولی او با هدف بلندتری تیمش را مهیای لیگ بیست و دوم کرد و حالا در پایان هفته یازدهم نیز با وجود ضعف‌هایی که در این تیم دیده می‌شود یکی از منسجم‌ترین و بابرنامه‌ترین تیم‌های حاضر در مسابقات به شمار می‌رود.
محمد ربیعی در لیگ بیست و دوم تصمیم به تغییر آرایش تیمش از ۱-۶-۳ به ۲-۵-۳ گرفت تا با قرار دادن لوسیانو پریرا در کنار گادوین منشا آقای گل فصل گذشته مسابقات دو مهاجم زهردار را به صورت توامان در اختیار داشته باشد. این مربی همچنین با داشتن محسن آذرباد و مهدی حسینی به عنوان دو هافبک خلاق و تکنیکی مسابقات که آنها را پشت سر دو مهاجم تیمش قرار داده بود و اضافه شدن دو وینگر چپ و راست تیمش ( حسن جعفری و میثم تیموری) به حملات در کنار جذب فرشید باقری برای تقویت بخش میانی زمین، رویاهایی را در سر می‌پروراند که البته در پایان هفته یازدهم بسیار بد نتیجه داده است.

سرمربی مس رفسنجان احتمالا انتظار داشت تیمش با اضافه شدن پریرا بتواند یکی از بهترین خطوط هجومی مسابقات را به خودش اختصاص بدهد، ولی واقعیت این است که در پایان هفته یازدهم نارنجی‌پوشان رفسنجانی تنها ۵ مرتبه موفق به گلزنی شده‌اند که از این حیث آخرین تیم جدول رده بندی هستند و تنها صنعت نفت بحران زده را در کنار خودشان می‌بینند که قعرنشین جدول رده‌بندی است و موفق به کسب ۵ امتیاز شده است.
البته در موارد دیگر مس رفسنجان عملکرد خوبی داشته و با دریافت تنها ۴ گل خورده پس از پرسپولیس که ۳ گل خورده و در کنار آلومینیوم دومین خط دفاعی برتر مسابقات در پایان هفته یازدهم مسابقات به شمار می‌رود و حامد لک نیز یکی از آماده‌ترین گلرهای مسابقات بوده است. با همین شرایط هم مس توانسته ۱۴ امتیاز کسب کند و با قرار گرفتن در رتبه هشتم امیدوارانه به این تعطیلات بلندمدت و شروع دوباره لیگ می‌اندیشد.
آنچه مسلم است اوضاع در خط هجومی مس کرمان نگران کننده است و اگر ماجرا به همین ترتیب پیش برود هیچ بعید نیست که عملکرد خط دفاعی این تیم نیز تحت الشعاع نمایش بد خط هجومی و از دست رفتن فرصت‌های پرشمار قرار بگیرد. باید دید ربیعی برای حل این بحران در زمان بلندی که در اختیار دارد چه تدبیری خواهد داشت. آیا او بار دیگر دست به تغییر آرایش تیمش می‌زند یا این روزها در فکر جذب بازیکنی جدیدی فرو رفته است؟ باید منتظر شروع دوباره رقابت‌ها ماند که مس رفسنجان باید در دربی کرمان به مصاف شاگردان فرزاد حسین‌خانی برود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار