۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷

ربیعی: بازیکنان مس با شرافت مقابل سپاهان بازی کردند

[ad_1] خبرورزشی – محمد ربیعی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر در واکنش به حرف و حدیث‌های به وجود آمده درباره شکست ۵ بر یک تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل سپاهان اصفهان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا از مردم رفسنجان،...

ربیعی: بازیکنان مس با شرافت مقابل سپاهان بازی کردند

[ad_1]

خبرورزشی – محمد ربیعی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر در واکنش به حرف و حدیث‌های به وجود آمده درباره شکست ۵ بر یک تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل سپاهان اصفهان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا از مردم رفسنجان، استان کرمان و آنهایی که نتیجه بازی ما برای‌شان اهمیت داشت، عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: شاید هیچکس از جمله من باور نداشت که این نتیجه رقم بخورد. به شرافت و پاکی بازیکنانم قسم می‌خورم و قطعاً این مسائل مطرح نیست. از این نمونه شکست‌ها در فوتبال دنیا و لیگ برتر ما رخ می‌دهد. هیچ توجیهی بابت شکست‌مان نخواهد بود، اما پسندیده نیست که این روز بد باعث زدن حرف‌هایی شود.

«قطعاً مسئولیت شکست برعهده سرمربی است و سرمربی تاوان آن را خواهد داد.»، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با بیان این جمله تصریح کرد: من با تیمم زندگی می‌کنم و بازیکنانم را از لحاظ فنی و شخصیتی می‌شناسم. ما اشتباهاتی داشتیم که از لحاظ فنی بررسی خواهد شد. مس در جام حذفی ۱۲۰ دقیقه مقابل سپاهان بازی کرد و دقیقه ۱۲۰ گل خورد. دو شکست برابر نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان فشار غیرمعقولی روی روان بازیکنانم گذاشته بود. ما با همین بازیکنان در نیم‌فصل اول شگفتی‌ساز بودیم و حاضرم قسم بخورم بازیکنانم مقابل سپاهان با شرافت بازی کردند.

ربیعی در پایان گفت: قول می‌دهم مس با بررسی‌های بیشتر فصل را درست تمام کند. اگر در این مسئله چیزی متوجه شویم شدیدترین برخوردها را خواهیم کرد، اما طبق شناخت از بازیکنانم، تمامی موارد مطرح شده را رد می‌کنم.

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار