۰۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷

رایزنی بلینکن با وزرای خارجه فرانسه، عربستان و مصر درباره فلسطین

به گزارش اندیشه معاصر؛ فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان در تماس تلفنی با آنتونی بلینکن همتای آمریکایی خود درباره تحولات غرب آسیا به ویژه تنش‌های اخیر ایجاد شده میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین به بحث و گفتگو پرداخت که تاکنون ج...

رایزنی بلینکن با وزرای خارجه فرانسه، عربستان و مصر درباره فلسطین

به گزارش اندیشه معاصر؛ فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان در تماس تلفنی با آنتونی بلینکن همتای آمریکایی خود درباره تحولات غرب آسیا به ویژه تنش‌های اخیر ایجاد شده میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین به بحث و گفتگو پرداخت که تاکنون جزئیات بیشتری از این تماس منتشر نشده است.

ساعاتی پیش نیز اخباری مبنی بر تماس تلفنیمحمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر خارجه قطر با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا منتشر شد که در آن دو طرف اوضاع قدس و نوار غزه و حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها را بررسی کردند.

وزیر خارجه قطر در این تماس بر ضرورت اقدام جامعه بین‌المللی برای توقف تجاوزات رژیم اشغالگر علیه غیرنظامیان، اماکن مسکونی و دفاتر اداری تأکید کرد.

آمریکا بدون توجه به جنایات رژیم صهیونیستی و بمباران مناطق مسکونی و در نتیجه کشتار ده‌ها کودک و زن، مدعی است که برای برقراری آتش‌بس در سرزمین‌های اشغالی و فلسطین در تلاش است.

درگیری میان نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر شدت گرفته است این امر همه جهانیان را به تکاپو واداشته است.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار