۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵

راه های جذب یک توپخانه به استقلال مشکل پیدا کردامروز ۱۵ خرداد ۱۴۰۱/مشکل هدف گیری درست پدافند غیر عامل پرسپولیس است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،اگر قرار باشد استقلالی ها مربی ایرانی جذب کنند قطعا شانس جواد نکونام بیشتر از سایر گزینه هاست. جواد با سردار آجورلو رابطه خوبی دارد و البته از کارنامه ای قابل دفاع هم برخو...

عکسهای قهرمانی استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،اگر قرار باشد استقلالی ها مربی ایرانی جذب کنند قطعا شانس جواد نکونام بیشتر از سایر گزینه هاست. جواد با سردار آجورلو رابطه خوبی دارد و البته از کارنامه ای قابل دفاع هم برخوردار است. با این حال هواداران استقلال خواستار حضور مربی خارجی هستند و حتی در فضای مجازی علیه نکونام،قلعه نویی و رحمتی جبهه گرفته اند. البته همه می دانند که گاهی یک نفر که استقلالی هم نیست به صفحات و کانال های هواداری استقلال خط می دهد و این طور نیست که مربیان و بازیکنان سابق استقلال نزد هواداران واقعی این تیم منفور باشند اما بهرحال بخشی از هواداران استقلال خواستار حضور مربی خارجی هستند و اگر مدیران باشگاه می خواهند جواد نکونام را بیاورند قبل از هر چیز باید این فضای مجازی را کنترل کنند.

در حال حاضر مجیدی هم بعد از جدایی از استقلال با هجمه برخی از هواداران استقلال در فضای مجازی مواجه شده اما او استقلال را قهرمان کرد و به همین دلیل کار مربی بعدی اگر ایرانی باشد، خیلی سخت است. در واقع این خطر وجود دارد که این مربی با اولین باخت یا مساوی و یا حتی با یک ناکامی در نقل و انتقالات مورد هجمه قرار بگیرد. به خصوص اگر اهل خرج کردن در فضای مجازی نباشد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط