۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲

راه اندازی سامانه سخا تا یک سال آینده

به گزارش اندیشه معاصر؛مجید باجلان معاون اداری-مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: سامانه سخا (سامانه خیر و احسان) به عنوان یک سامانه کلی راه اندازی می‌شود و متعلق به کمیته امداد نیست. او با بیان اینکه با توجه به هماهنگی‌ای که با و...

راه اندازی سامانه سخا تا یک سال آینده

به گزارش اندیشه معاصر؛مجید باجلان معاون اداری-مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: سامانه سخا (سامانه خیر و احسان) به عنوان یک سامانه کلی راه اندازی می‌شود و متعلق به کمیته امداد نیست.

او با بیان اینکه با توجه به هماهنگی‌ای که با وزارت کشور و رفاه انجام شده، قرار است این نهاد‌ها به عنوان یک کمک کننده این سامانه را راه‌اندازی کنند، گفت: کمیته امداد نیز خود به عنوان یک بهره بردار از این سامانه استفاده خواهد کرد.

باجلان افزود: بانک اطلاعاتی هر ایرانی می‌تواند در این سامانه باشد، حتی بهزیستی، دستگاه‌های خیریه و … می‌توانند اطلاعات افراد تحت پوشش خود را در این سامانه وارد کنند.

او ادامه داد: هدف از راه اندازی این سامانه این است که از موازی کاری نهاد‌های حمایتی برای حمایت از اقشار کم برخوردار جامعه جلوگیری شود.

معاون اداری-مالی کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه مراکز رسیدگی به فقر و محرومیت کمیته امداد در دستور کار دارند که وب سرویس‌های موجود را به این سامانه منتقل کنند، گفت: مطابق قرارداد‌های موجود قرار است تا یک سال آینده سامانه سخا به بهره برداری برسد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار