۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲

راه‌اندازی کلینیک‌های تنفسی در اصفهان؛ همراهان درخواست

[ad_1] به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اصفهان ، در موج چهارم کرونا، انتشار ویروس  منحوس شدت و سرعت بالایی در پیش گرفته است. اصفهان نیز از  مانند دیگر استان‌ها گرفتار این سرعت شده و هر روز آمار فوتی‌های بیشتر به خود می‌بیند. مطابق با آخرین اعل...

راه‌اندازی کلینیک‌های تنفسی در اصفهان؛ همراهان درخواست

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اصفهان ، در موج چهارم کرونا، انتشار ویروس  منحوس شدت و سرعت بالایی در پیش گرفته است. اصفهان نیز از  مانند دیگر استان‌ها گرفتار این سرعت شده و هر روز آمار فوتی‌های بیشتر به خود می‌بیند.

مطابق با آخرین اعلام علوم پزشکی اصفهان ۲۲۳۷ مبتلای جدید در استان شناسایی شدند و ۴۰ بیمار حاد تنفسی جان باختند و آمار نشان می‌دهد میانگین سن بستری‌شدگان کرونایی حدود ۲۰ سال کمتر شده و به ۵۸ سال رسیده است.

رئیس بیمارستان غرضی اصفهان در این باره اظهار داشت: در حال حاضر بیمارستان غرضی با بیش از ظرفیت خود در خدمت بیماران کوید هست مراجعه بیماران بسیار زیاد شده و سن مبتلایان کاهش پیدا کرده، سرعت انتشار بسیار زیاد شده و این باعث شده که ورودی بیمارستان بسیار زیاد شود.

آرش علیزاده افزود: ما در قسمت‌های مختلف تخت اضافه کردیم تا بتوانیم بیماری را پوشش دهیم و از طرفی کلینیک‌های تنفسی راه انداختیم که تا بتوانیم عده‌ای را به صورت سرپایی و عده‌ایی که نیاز به بستری کوتاه مدت دارند را پوشش دهیم.

وی بیان کرد: از طرفی میزان ورودی آی سی یو‌ها چهار برابر در بیمارستان افزایش پیدا کرده است و کادر درمانی با وجود خستگی تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به بیماران انجام می‌دهند اما مسئله مهم این است که اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود پاسخگویی بسیار سخت می‌شود.

رئیس بیمارستان غرضی اصفهان گفت: از همراهان بیماران می‌خواهیم که درخواست ملاقات برای بیماران را نداشته باشند. خود این موضوع می‌تواند در انتشار بیماری بسیار موثر است و سبب می‌شود که پس از بستری شدن بیماری یکی دیگر از نزدیکان پس از ۲ هفته بستری شود و این مورد کنترل بیماری را بسیار سخت می‌کند.

انتهای پیام/۱۶۳/ز

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار