۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶

راهنمای دریافت شارژ رایگان همراه اول در پایان ماه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ترفند دریافت شارژ رایگان همراه اول در پایان ماه اپراتور همراه اول در راستای تقدیر از مشترکین خوش‌حساب خود، طرح پاداشی در نظر گرفته است. کاربرانی که قبض پایان دوره سیم‌کارت دائمی خود را تا پایان روز...

راهنمای دریافت شارژ رایگان همراه اول در پایان ماه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ترفند دریافت شارژ رایگان همراه اول در پایان ماه

اپراتور همراه اول در راستای تقدیر از مشترکین خوش‌حساب خود، طرح پاداشی در نظر گرفته است. کاربرانی که قبض پایان دوره سیم‌کارت دائمی خود را تا پایان روز ششم ماه به صورت غیرحضوری پرداخت کنند، شامل طرح پاداشی همراه اول می‌شوند.

گفتنی است که این طرح پاداشی، هدیه شتاب همراه اول نام دارد. این هدیه دارای دریافت شارژ رایگان همراه اول، دو گیگابایت اینترنت یک روزه و ۷۵ امتیاز باشگاه فیروزه‌ای خواهد بود. لازم به ذکر است، دریافت بسته دریافت اینترنت رایگان یا امتیاز باشگاه فیروزه‌ای برای هر مشترکی بین این دو بسته متغیر است.

شایان ذکر است، طرح پاداشی همراه اول به صورت خودکار برای مشترکین فعال نمی‌شود. کاربران باید هدیه همراه اول را در بازه تعیین شده برای پرداخت قبض، فعال کنند. برای فعال‌سازی این بسته، باید کد دستوری پایین را در گوشی خود وارد کنید:

  • #۱۱۵*۱۰*

مشترکین برای فعالسازی هدیه شتاب خود، باید در همان روزی که نیاز به مکالمه یا اینترنت رایگان دارند اقدام کنند. همچنین، مدت استفاده از این هدیه ۲۴ ساعت خواهد بود. با وارد کردن کد دستوری #۱۱۵۹*۱۰* کاربران می‌توانند راهنمای استفاده از هدیه شتاب را مشاهده کنند.

برای اینکه کاربر بداند مشمول هدیه شتاب همراه اول شده‌ است، پس از پرداخت قبض در موعد مشخص شده، یک پیامک به وی ارسال می‌شود. این پیامک اطلاع می‌دهد که این هدیه به مشترک سیم‌کارت تعلق گرفته است.

پس از وارد کردن کد دستوری، بلافاصله هدیه دریافت مکالمه رایگان همراه اول برای کاربر فعال می‌شود. شایان ذکر است، این هدیه هزینه‌ای ندارد و کاملا رایگان است. اگر پیامکی مبنی بر پرداخت وجه برای دریافت بسته رایگان دریافت کردید، به هیچ وجه اقدامی برای پرداخت پول انجام ندهید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار