۰۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳

رئیسی جوان‌سازی سیستم اداری را در دستور کار دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مناظره‌های کاندیدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مناظره‌ها از هیجان لازم برای تحریک فضای جامعه برخوردار نیست و تاکنون...

رئیسی جوان‌سازی سیستم اداری را در دستور کار دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مناظره‌های کاندیدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مناظره‌ها از هیجان لازم برای تحریک فضای جامعه برخوردار نیست و تاکنون نتوانسته تأثیری بر انتخاباتی کردن فضای کشور بگذرد.

وی افزود: در مورد نحوه گفتار و ارائه برنامه‌های کاندیداها در مناظرات واقعیت این است که آقای رئیسی بیش از سایرین به اصول اخلاقی پایبند بوده و اخلاق‌مدارانه رفتار کرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سابقه کاری آقای رئیسی و فسادستیزی وی از نقاط برجسته‌ای برنامه‌های وی است که مورد استقبال مردم خواهد بود.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: از دیگر مواردی که آقای رئیسی آن را جزو برنامه‌ای خود عنوان کرده روان‌سازی سیستم اداری است که در فضای فعلی کشور لازم است.

وی افزود: آقای رئیسی در آخرین مناظره عنوان کرد که گشت ارشاد را برای مدیران خواهد داشت و این یعنی اینکه مدیران باید شیوه و روش کاری‌شان را تغییر داده و اصلاح کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: البته در مورد دیگر کاندیدها می‌توان به آقای جلیلی اشاره کرد و واقعیت این است که آقای جلیلی هم به دور از هر گونه حاشیه به ارائه برنامه‌های خود پرداخت.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار