۰۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵

رئال تکلیف بمب دوم را مشخص کرد+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،رئال تکلیف بمب دوم را مشخص کرد+جزئیات.  وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، از ستاره‌های بزرگ تیم اسپانیایی است. به خصوص بعد از درخشش او در فصل گذشته و زدن گل قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ، این...

رئال مادرید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،رئال تکلیف بمب دوم را مشخص کرد+جزئیات.  وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، از ستاره‌های بزرگ تیم اسپانیایی است. به خصوص بعد از درخشش او در فصل گذشته و زدن گل قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ، این ستاره برزیلی حالا یکی از محبوب‌ترین بازیکنان رئالی است. اما رئال مادرید فصل بعد احتمالا یک وینیسیوس دیگر را هم در تیم اول خود خواهد داشت. وینیسیوس آگوستو توبیاس داسیلوا، یا به اختصار، وینیسیوس توبیاس، یکی از بزرگترین امیدهای رئال برای آینده به حساب می‌آید.

این استعداد جوان برزیلی در شروع سال ۲۰۲۲ راهی اروپا شد تا به باشگاه اوکراینی شاختار دونتسک بپیوندد. او در ۱۸سالگی با باشگاه اوکراینی قراردادی ۶ میلیون یورویی امضا کرد. باشگاه شاختار به تمایلش از استفاده از استعدادهای برزیلی شهرت دارد و وینیسیوس توبیاس گمان می‌کرد بهترین تصمیم برای ورودش به اروپا بازی در این تیم است. بخت با وینیسیوس توبیاس یار نبود. این جوان برزیلی هنوز نتوانسته بود اولین بازی‌اش برای شاختار را انجام دهد که جنگ اوکراین آغاز شد و او و دیگر برزیلی‌های شاختار مجبور به فرار از این کشور شدند.

اما فیفا در حمایت از بازیکنان خارجی شاغل در اوکراین به آنها اجازه داد بیرون از مهلت نقل و انتقالات مرسوم، به تیم‌هایی جدید نقل مکان کنند. رئال مادرید اینجا بود که از فرصت پیش‌آمده نهایت استفاده را برد و وینیسیوس توبیاس را به صورت قرضی به خدمت گرفت.

در قرارداد وینیسیوس با رئال بند خرید ۱۰ میلیون یورویی وجود دارد و قرار بود این بند زمستان فعال شود ولی گویا رئال همه چیز را به پایان فصل موکول کرده است. 

سرگی پالکین، مدیر اجرایی شاختار، در این رابطه گفت:«با مسئولان رئال تماس گرفتم و گفتم اگر به وینیسیوس توبیاس نیاز ندارید، او به جمع ما برگردد ولی پاسخ دادند تا پایان فصل در مورد او تصمیم خواهند گرفت و در نیم فصل دوم به او نیاز دارند. ما هم پذیرفتیم چون ارتباط بسیار خوبی بین دو باشگاه وجود دارد.»

وینیسیوس اکنون برای تیم دوم رئال بازی می کند و اخیرا نام او در فهرست رئال برابر ویارئال در یک هشتم نهایی کوپا دل ری قرار گرفت هرچند در نهایت به او بازی نرسید.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار