۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶

دین محمدی: بازی حذفی و پنالتی به داد دربی رسید  :: ورزش سه

[ad_1] به گزارش ورزش سه، شاگردان فرهاد مجیدی موفق به شکست پرسپولیس در دربی حذف شدند سیروس دین محمدی در این مورد به خبرنگار ما گفت:  بازی خوبی را از دو تیم شاهد نبودیم و در نهایت  بازی به وقت اضافه و پنالتی کشید. استقلال در نیمه دوم بازی ب...

دین محمدی: بازی حذفی و پنالتی به داد دربی رسید  :: ورزش سه

[ad_1]

به گزارش ورزش سه، شاگردان فرهاد مجیدی موفق به شکست پرسپولیس در دربی حذف شدند سیروس دین محمدی در این مورد به خبرنگار ما گفت:  بازی خوبی را از دو تیم شاهد نبودیم و در نهایت  بازی به وقت اضافه و پنالتی کشید. استقلال در نیمه دوم بازی بدی نکرد و چهار موقعیت داشت. هر دو تیم بیشتر دوست داشتند مالکیت توپ را داشته باشند ولی بیشتر در خفظ توپ  کوشا بودند نه خلق موقعیت.همیشه در اذهان عمومی به این شکل است که بازی استقلال و پرسپولیس جذاب از آب در می آید ولی  اگر جام حذفی نبود و بازی  پنالتی و برنده نداشت همه سر بازی می‌خوابیدند! 

 

او در پاسخ به این سوال که به نظرش استقلال می تواند قهرمان جام حذفی  شود یا خیر ادامه داد:   به نظر من کار هنوز تمام نشده. تیم هایی مثل فولاد، گل گهر و یک تیم دیگر هم هستند و این مسیر ادامه دارد. هر چهار تیم انگیزه قهرمانی دارند و نباید کار را تمام شده دانست .

 

بازیکن سابق استقلال در مورد صحبت فرهاد مجیدی در میکسدزون بعد از بازی و این جمله که گفت من به این ها نمی بازم و به نوعی منظورش به وزارت ورزش بود گفت: گفته نمی‌بازم . دمش هم گرم که نباخته.

 

دن محمدی در مورد اعتقاد پرسپولیسی‌ها مبنی بر این که داوری به ضرر شان بوده گفت: من چیز خاصی ندیدم. فقط روی خطای ارسلان مطهری انتظار داشتند که داور اخراجش کند که به نظر من کارت زرد در دقایق ابتدایی بازی کافی بود ولی در این خصوص داور و کارشناسان بهتر می توانند نظر بدهند.

 

سئوال دیگر از سیروس درباره بحث کم‌کاری بازیکنان بود از سوی مربیان مطرح لیگ طرح شده است. دین‌محمدی می‌گوید» من خودم مربیگری کردم و اصلاً این تفکر را قبول ندارم‌. اینکه تیم ببازد و بیایی به بازیکن بگویی مقصر هستی. یک جمله در رابطه با مربیان وجود دارد و آن هم این است که برد مال شما باخت برای من. این جمله را چه زمانی می خواهیم به کار ببریم؟ اینکه ما به بازیکن بگوییم کم کاری کرده باعث می‌شود که بازیکنان نسبت به مربی بی اعتماد شوند. فرض کنید بازیکن من  به زمین برود و تنها یک توپ لو بدهد .معلوم است که بازیکن توپ را لو می دهد و گلر گل می‌خورد و مهاجم توپ خراب می‌کند.اما با این پیش‌فرض همه بازیکنها در حال کم کاری هستند. 

 

دین محمدی در پایان در مورد برنامه ستاره ساز که یکی از عوامل آن است افزود: از یکم مرداد ماه دوباره کار استارت می خورد و در خدمت این برنامه هستیم و انشالله اگر قسمت شد مربیگری هم میکنیم.

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار