۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹

دیدار فرمانده نیروی دریایی ارتش با کارکنان ناوگروه ۷۵

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، همزمان با ورود هفتادو پنجمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش به آب‌های سرزمینی، صبح امروز امیر دریادار ایرانی توسط بالگرد هوادریای این نیرو بر روی عرشه ناوبندرمکران و ناوشکن تمام ایرانی سهند حضور یافت و...

دیدار فرمانده نیروی دریایی ارتش با کارکنان ناوگروه ۷۵

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، همزمان با ورود هفتادو پنجمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش به آب‌های سرزمینی، صبح امروز امیر دریادار ایرانی توسط بالگرد هوادریای این نیرو بر روی عرشه ناوبندرمکران و ناوشکن تمام ایرانی سهند حضور یافت و با فرماندهان و کارکنان این دو  شناور دیدار و گفتگو کرد.

امیر دریادار ایرانی ضمن خداقوت به همه کارکنان ناوگروه و تقدیر از روحیه خستگی ناپذیر هم‌رزمان خود گفت: ملت ایران هیچ گاه این افتخار ملی و افزودن برگ زرین دیگری بر افتخارات نیروی دریایی ارتش و ایران سربلند اسلامی، توسط شما دریادلان ارتش را فراموش نخواهند کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه در این ماموریت بزرگ، خوداتکایی به دانش جوانان ایرانی و استفاده از ناوشکن تمام ایرانی سهند از نکات بارز و ارزشمند بود، گفت: اعتماد به نفس و خودباوری،  تعهد و تخصص و ولایت مداری کارکنان این نیرو  موجب شد به رغم همه تهدیدها و تحریم های ظالمانه دشمنان ، این حضور غرور انگیز در تاریخ ثبت شود و خشنودی مردم عزیز و تحیر و هراس دشمنان ما از این حضور راهبردی را رقم زند.

وی با اشاره به ضرورت بهره‌مندی از  تجربیات ارزشمند اطلاعاتی، عملیاتی و آموزشی این ماموریت افزود: ان شاالله این حضور تعیین کننده در اقیانوس ها و تقویت تعاملات جهانی، تحت رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) ادامه خواهد داشت.

وی با تقدیر از خانواده کارکنان که بیش از ۴ ماه،  دوری از همسران خود را برای اجرای ماموریتی  بزرگ، تحمل کردند افزود: بدون تردید نیمی از موفقیت شما مرهون صبر و همراهی و حضور مردانه همسران و خانواده بزرگ و نجیب شما بوده است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار