۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷

دیدار سردار قاآنی با رئیس جمهور و نخست‌وزیر عراق

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،شبکه المیادین با اعلام این خبر به نقل از منابع عراقی اعلام کرد که سردار قاآنی در دیدار با مقامات ارشد عراقی بر نیاز این کشور به آرامش و حفظ همبستگی داخلی تاکید کرد. بنا بر گزارش المیادین، فرمانده س...

دیدار سردار قاآنی با رئیس جمهور و نخست‌وزیر عراق

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،شبکه المیادین با اعلام این خبر به نقل از منابع عراقی اعلام کرد که سردار قاآنی در دیدار با مقامات ارشد عراقی بر نیاز این کشور به آرامش و حفظ همبستگی داخلی تاکید کرد.

بنا بر گزارش المیادین، فرمانده سپاه قدس یکشنبه شب و پس از تحولات اخیر عراق وارد بغداد شده است.

دولت عراق بامداد یکشنبه اعلام کرد که محل سکونت مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق با پهپاد بمب‌گذاری‌ شده هدف قرار گرفته اما او آسیبی ندیده است.

المیادین نوشت، سردار قاآنی علاوه بر رئیس جمهور و نخست وزیر با چند مسئول دیگر عراقی دیدار داشته و بر ضرورت دوری از هرگونه اقدامی که امنیت عراق را تهدید کند، تاکید کرده است.

این شبکه به نقل از منابع عراقی افزود: قاآنی همچنین بر لزوم پیگیری خواسته‌های مردم و معترضان عراقی در چارچوب قانون تاکید کرد.

اخیرا و در پی انتخابات پارلمانی عراق، بخش‌هایی از جامعه این کشور در اعتراض به نتایج انتخابات به خیابان‌های بغداد و برخی شهرهای دیگر آمدند که در چند مورد از جمله پایتخت، این اعتراض‌ها به خشونت کشیده شد و چند کشته بر جای گذاشت.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار