۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵

دکتر صحرایی جوان انقلابی با سابقه و توان مدیریتی، گزینه مناسب انقلاب برای وزارت آموزش و پروش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،دکتر صحرایی جوان انقلابی با سابقه و توان مدیریتی، گزینه مناسب انقلاب برای وزارت آموزش و پروش است. نماینده مردم ساوه نیز از رضا صحرایی حمایت کرد عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، حمایت خود را از معرفی دکتر...

دکتر صحرایی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،دکتر صحرایی جوان انقلابی با سابقه و توان مدیریتی، گزینه مناسب انقلاب برای وزارت آموزش و پروش است.

نماینده مردم ساوه نیز از رضا صحرایی حمایت کرد

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، حمایت خود را از معرفی دکتر رضا مراد صحرایی به مجلس اعلام‌کرد.

حجت‌الاسلام محمد سبزی، نماینده مردم ساوه و زرندیه از معرفی دکتر رضا مراد صحرایی به مجلس حمایت کرد و گفت: با آنکه شناخت کافی از وی ندارم، اما سوابق کاری وی در  مدت کم سرپرستی مطلوب است و یقیناً می تواند  مدیر لایقی باشد.

سبزی در توصیف  دیگری از دکتر صحرایی اضافه کرد: وی  جوان انقلابی  و  از خانواده معزز شهدا است و  با توجه به اهمیت وزارتخانه آموزش و پرورش  در امر تعلیم و تربیت، باید ایشان به مجلس معرفی شود.

حمایت ۳ نماینده دیگر مجلس از رضا مراد صحرایی

اعضای کمیسیون های امنیت ملی، اصل  نود، و کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از معرفی “دکتر رضا صحرایی”، به عنوان وزیر پیشنهادی به پارلمان حمایت کردند.

نمایندگان مردم اصفهان،  کرمانشاه، سرپل ذهاب و قصر شرین و شهرستان نائین، در حمایت از معرفی دکتر “رضا مراد صحرایی”، به عنوان  وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اعلام کردند:  روزمه فوق العاده  ایشان در امور تربیتی مورد قبول است و  کارهای اثر گذار  وی در  این مدت سرپرستی برکسی پوشیده نیست‌.

شهریار حیدری، نماینده مردم کرمانشاه، سرپل ذهاب و قصرشیرین و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه، دکتر رضا مراد صحرایی می تواند یکی از بهترین گزینه های معرفی به مجلس باشد، خاطر نشان کرد: سوابق، علم و عمل وی در دانشگاه فرهنگیان بجا و شایسته است و  در هفته ای  که بعنوان سرپرست آموزش و  پرورش سپری کرد، عملگرا  و منطقی بود.
الهام آزاد، نماینده مردم اصفهان و نائین نیز،   جوانگرایی و انقلابی بودن  را در توصیف دکتر رضا مراد صحرایی ذکر کرد و  افزود: ضرورت دارد با توجه به  دانش و کارنامه موفق وی در  امر تربیت و آموزش، رئیس جمهور محترم ایشان را  در کوتاهترین زمان به مجلس معرفی کنند و یقیناً این امر با حمایت  نمایندگان خانه ملت همراه خواهد بود.

امیر حسین بانکی پور فرد، از دیگر نمایندگان مردم اصفهان  و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در شورای اسلامی هم، با حمایت  از  رضا مراد صحرایی، تاکید کرد: ایشان خود را فردی بسیار عملگرا در امر  آموزش و پرورش نشان داده اند و  به نظر بنده  او می تواند فردی موفق در این وزارتخانه عمل کند.

او همچنین خاطر نشان کرد: وی  در این  مدت کم سرپرستی، برای حل مشکلات آموزش و پرورش از جمله بحث رتبه‌بندی و حقوق معلمان گام های موثری برداشت.

حمایت قاطعِ نماینده کلیمیان در مجلس از رضا صحرایی

 عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن  عملکرد  دکتر صحرایی گفت: ایشان مدیری لایق و پای کار هستند و  در صورت معرفی، بی چون چرا از وی حمایت خواهیم کرد.

 “همایون سامه نجف آبادی”، نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون  بهداشت و درمان  در مجلس شورای اسلامی با حمایت از  معرفی دکتر “رضا مراد صحرایی” به  خانه ملت اظهار داشت: وی سرمایه ای ارزشمند در بدنه نظام محسوب می شود  و  وظیفه  ما هم‌ این است که  از چنین جوان نخبه ای حمایت کنیم.

وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دکتر صحرایی در زمان تصدی گری خود بر دانشگاه فرهنگیان خاطر نشان کرد: او حتی در این  مدت سرپرستی،  شبانه روز  به صورت جهادی پای کار بودند و از هیچ زحمتی و کوششی در راستای رفع مشکلات و معضلات وزارتخانه آموزش و پرورش کوتاهی نکردند.

نجف آبادی در خاتمه، از دولت سیزدهم خواستار معرفی هرچه زودترِ دکتر رضا مراد صحرایی به بهارستان شد.

رضا صحرایی یک نخبه انقلابی است

نماینده بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از رضا مرادصحرایی برای معرفی به مجلس، گفت: فعالیت‌های اخیر دکتر صحرایی به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش امیدوار کننده است.

 به گزارش راه شلمچه، علی اصغر باقر زاده عضو کمیسیون تلفیق و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با اینکه شناخت کمی در مورد دکتر صحرایی داشتم، اما  فعالیت اخیر ایشان در بدنه آموزش و پرورش امیدوار کننده است.

وی افزود: منظر و باور ما به معرفی  دکتر صحرایی به مجلس از سوی دولت مثبت است و می‌تواند در رفع مشکلات کنونی اثر گذار واقع شود.

نماینده مردم بابلسر تصریح کرد: سوابق  کارکرد ایشان در وزارت آموزش و پرورش پرونده ای مطلوب  و قابل قبولی است.

باقر زاده در خاتمه تاکید کرد: با توجه به اینکه وی از خانواده معزز شهدا  و یک نخبه انقلابی است، یقیناً در فرامین گام دوم انقلاب موفق عمل خواهد کرد.

حمایت نماینده چهار محال بختیاری، از معرفی «رضا صحرایی» به مجلس

 عضو کمیسیون های تلفیق و امور داخلی کشور و شوراها، علاوه بر حمایت از رضا مراد صحرایی، خواستار تغییر در مدیریت انسانی وزارتخانه آموزش و پرورش از سوی وی شد و گفت: انجام این عمل یقیناً حمایت اکثریت نمایندگان را به همراه خواهد داشت.

حسین بامیری، نماینده مردم  لردگان، خانمیرزا و فلارد از چهار محال و بختیاری و عضو کمیسیونهای تلفیق و امور داخلی کشور و شوراها ، با مثبت ارزیابی کردن  اقدامات  دکتر رضا مراد صحرایی در  امر تربیتی  و آموزشی تاکید کرد: از منظر و دید دوستان نماینده و همچنین خود بنده، او بسیار مدیری توانمند و کوشایی در بدنه آموزش و پرورش محسوب می شود.

وی افزود: دکتر صحرایی یک جوان  متدین و انقلابی و از خانواده معزز شهدا است، از این رو   در زمان تصدی گری وی در دانشگاه فرهنگیان  اقدامات موثری  هم صورت گرفت.

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری، تیم قبلی مدیریت انسانی در وزارتخانه آموزش و پرورش را، باعث و بانی مشکلات کنونی  برشمرد و خاطرنشان کرد: در صورت تغییر و تحول در این امر، یقیناً دکتر صحرایی  حمایت اکثریت نمایندگان بهارستان را به خود تعلق خواهد داد.

بامیری در خاتمه تصریح کرد: با توجه به کارنامه شناخته شده علمی ایشان  انتظار می رود  رئیس جمهور، ایشان را به  خانه ملت معرفی کنند‌.

حمایت عضو کمیسیون آموزش و تحقیفات مجلس از «رضا صحرایی»

 نماینده سیستان و بلوچستان، از دکتر “رضا صحرایی” به عنوان مطرح ترین گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت آموزش و پرورش به مجلس نام برد و گفت: در صورت معرفی نهایی، از وی حمایت خواهیم کرد

 “حبیب الله دهمرده”، نماینده مردم سیستان و بلوچستان و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با بیان اینکه دغدغه نماینده های خانه ملت، معرفی بهترین گزینه برای اداره کردن امور آموزش و تربیتی است، خاطر نشان کرد: دکتر صحرایی   کارنامه موفق و شناخته شده ای دارد و امیدواریم‌، که وزارتخانه آموزش و پرورش را از چالشهای پیش رو نجات دهد‌.

وی به تصدی گری سرپرست کنونی وزارت آموزش و پرورش، در دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و  بیان داشت: با عملکرد  شایسته و  بجای ایشان در جایگاه قبلی، این انتظار می رفت، که “دکتر صحرایی” بعنوان مطرح ترین گزینه وزیر پیشنهادی به بهارستان معرفی گردد‌.

دهمرده  در اعلام کرد: در صورت معرفی نهایی ایشان به  خانه ملت، از  او حمایت و  رای اعتماد خواهیم داد‌‌.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار