۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲

دو بازیکن استقلال باید به سربازی بروند/ راهی برای فرار از خدمت سربازی نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سربازی ورزشکاران و فوتبالیست ها موضوع تازه ای نیست اما هر از گاهی تا به سن اعزام نزدیک می شوند سوژه رسانه ها شده و مسئولین باشگاه‌ها با توسل به قوانین موجود یا اعمال فشار و جریان سازی در صدد هستند ...

نقل و انتقالات استقلال | بهترین گزینه نقل و انتقالاتی برای آبی پوشان / خوابیدن با جام قهرمانی / محرومیت 4 ماهه ستاره فوتبال ایران از بازی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سربازی ورزشکاران و فوتبالیست ها موضوع تازه ای نیست اما هر از گاهی تا به سن اعزام نزدیک می شوند سوژه رسانه ها شده و مسئولین باشگاه‌ها با توسل به قوانین موجود یا اعمال فشار و جریان سازی در صدد هستند که سربازی بازیکنان خود را به تعویق انداخته و امتیاز بیشتر و فرا قانونی را در اختیار داشته باشند.

سیاوش یزدانی ومحمد حسین مردامند ۲ بازیکنی هستند که تاریخ اعزام آنها به خدمت سربازی در تاریخ اول اسفند۱۴۰۰ است این در حالی است که شنیده می‌شود که مربیان تیم استقلال در پی آن هستند که با استفاده از قوانین و مقررات سرباز قهرمان آنها را از رفتن به سربازی بازداشته و دو سال دیگر در خدمت داشته باشند و اما این قوانین چیست؟

طبق قانون بازیکنان می توانند به شرط عضویت در لیگ برتر تا سن ۲۸ سالگی و اعضای تیم ملی نیز تا ۳۰ سالگی مهلت اعزام به سربازی دارند اما بعد از ورود به این دو سن دیگر هیچ فرصتی باقی نمانده و باید افراد خود را برای خدمت به نظام وظیفه معرفی کنند.

برابر بررسی های انجام شده و طبق مقررات هر دو بازیکن باید خود را برای انجام خدمت سربازی معرفی کنند در غیر این صورت مشمول غایب محسوب می شوند چرا که طبق  قوانین موجود در ستاد کل نیروهای مسلح هر دو بازیکن  فرصت‌های لازم را داشته و در چارچوب قانون جدیدی جای نمی‌گیرند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار