۰۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰

دو انفجار مهیب در ابوظبی + فیلم لحظه انفجار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، رسانه‌های عربی از از وقوع ۲ انفجار در پی اصابت موشک در پایتخت امارات خبر دادند. طبق اعلام رسانه‌ها، این ۲ انفجار در نزدیکی خیابان «فاطمه بنت مبارک» در ابوظبی روی داده است. برخی رسانه‌ها از اعلام و...

انفجار در امارات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، رسانه‌های عربی از از وقوع ۲ انفجار در پی اصابت موشک در پایتخت امارات خبر دادند.

طبق اعلام رسانه‌ها، این ۲ انفجار در نزدیکی خیابان «فاطمه بنت مبارک» در ابوظبی روی داده است.

برخی رسانه‌ها از اعلام وضعیت اضطراری در ابوظبی و بستن تمام بزرگراه‌ها در این شهر خبر داده اند.

تصاویر و گزارش‌های اولیه وقوع حداقل یک انفجار در هتل Golden Tulip ابوظبی را تأیید می‌کنند. طبق اعلام رسانه‌ها، پلیس و نیروهای امدادی در محل وقوع حادثه به طور گسترده حضور یافته‌اند.

رسانه‌های اماراتی وقوع انفجار را تأیید کرده اند اما مدعی شده اند هیچ خسارتی بر جای نگذاشته است.

برخی منابع خبری نیز از توقف پرواز به فرودگاه ابوظبی خبر داده‌اند.

خبرگزاری رسمی امارات (وام) درباره این حادثه گزارش داد تیم‌های پدافند غیر نظامی ابوظبی آتش‌سوزی ساختمانی در خیابان «حمدان» را مهار کردند و این حادثه خسارت جانی نداشت.

خبرگزاری رسمی امارات نوشت تیم‌های امدادی نسبت به اطفای حریق و تخلیه ساختمان جهت احتیاط و کنترل اوضاع اقدام کردند و عملیات اطفای حریق در حال انجام است. مقامات تأیید کردند که تیم‌های مربوطه به طور مستقیم با وضعیت برخورد می‌کنند و خواستار کسب اطلاعات از منابع رسمی خود هستند.

خبرگزاری وام امارات همچنین افزود تیم‌های دفاع مدنی ابوظبی آتش‌سوزی ناشی از سیلندر گاز در ساختمانی در خیابان حمدان ابوظبی را کنترل کردند.

سفارت آمریکا در ابوظبی به شهروندان این کشور درباره گزارش‌های احتمالی حمله موشکی یا پهپادی بر فراز این شهر هشدار داد.

این انفجار در حالی بود که همزمان جنگنده‌های سعودی به بمباران گسترده پایتخت یمن پرداختند. بر اساس گزارش المیادین، این بمباران‌ها باعث انفجارهای بزرگی در صنعاء شده است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار