۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲

دولت آینده باید در گام اول برای رفع بحران ناشی از شیوع کرونا تدبیری بیندیشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی با اشاره به اقداماتی که دولت آینده باید برای رفع مشکلات حوزه سلامت انجام دهد، گفت: بحرانی‌ترین موضوع در حوزه سلامت شیوع کرونا بوده و چون این بیماری ابعاد اقتصادی و امنی...

دولت آینده باید در گام اول برای رفع بحران ناشی از شیوع کرونا تدبیری بیندیشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی با اشاره به اقداماتی که دولت آینده باید برای رفع مشکلات حوزه سلامت انجام دهد، گفت: بحرانی‌ترین موضوع در حوزه سلامت شیوع کرونا بوده و چون این بیماری ابعاد اقتصادی و امنیتی زیادی دارد، دولت در گام اول باید به سرعت برای رفع این بحران تدبیری بیندیشد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، در مورد تاثیر شیوع کرونا بر اقتصاد، ادامه داد: ۶۰ درصد مشاغل کشور روزمزد هستند که برخی توانسته‌اند خود را با شرایط ناشی از شیوع کرونا تطبیق دهند و بسیاری هم نتوانسته‌اند خود را با این وضعیت وفق دهند. کمااینکه رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی با مشکلات جدی ناشی از شیوع این بیماری مواجه هستند.

وی تصریح کرد: دولت کنونی یک هدفی را که در حوزه سلامت دنبال می‌کرد کاهش هزینه‌های مردم در حوزه سلامت بود و این موضوع از جمله وعده‌های آقای رییسی هم بوده که درصدد است ترتیبی را اتخاذ کند که پرداختی از جیب مردم کاهش پیدا کند.

قاضی‌زاده هاشمی یادآور شد: البته بنده هم یک طرحی داشتم که بر اساس آن فرانشیزها کاهش داده شده و فرانشیز افراد بالای ۷۰ سال هم رایگان می‌شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: هم‌اکنون میزان هزینه‌های خدمات بهداشتی و درمانی فشار زیادی را بر مردم وارد می‌کند، بنابراین باید به گونه‌ای اقدام شود که پرداختی از جیب مردم به طور جدی کاهش پیدا کند.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط