۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲

دوشان ولاهوویچ خانه کریستیانو رونالدو را تصاحب کرد/ DV7 در عمارت CR7/ تصاویر این خانه جذاب با ویوی شهر را ببینید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بر اساس گزارش‌ها، دوشان ولاهوویچ که خرید جدید یوونتوس است، مالک جدید عمارت کریستیانو رونالدو در تورین خواهد بود. نشریه «توتو اسپورت» ادعا کرده که این خرید ۶۲ میلیون پوندی از فیورنتینا قرار است به م...

دوشان ولاهوویچ خانه کریستیانو رونالدو را تصاحب کرد/ DV7 در عمارت CR7/ تصاویر این خانه جذاب با ویوی شهر را ببینید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بر اساس گزارش‌ها، دوشان ولاهوویچ که خرید جدید یوونتوس است، مالک جدید عمارت کریستیانو رونالدو در تورین خواهد بود.

نشریه «توتو اسپورت» ادعا کرده که این خرید ۶۲ میلیون پوندی از فیورنتینا قرار است به ملک خیره‌کننده‌ای که ستاره پرتغالی به همراه نامزدش جورجینا رودریگس و خانواده‌اش در آن زندگی می‌کرد، نقل مکان کند.

عکس‌های جدیدی از این ملک منتشر شده که دکوراسیون آن و کاغذ دیواری به شکل مرد عنکبوتی را نشان می‌دهد. این عمارت از دو ویلای مجاور هم تشکیل شده و در جاده‌ای خصوصی که توسط نیروهای امنیتی محافظت می‌شود، قرار دارد. هرکدام از این ویلاها ورودی‌های مجزا دارند و با باغهای سرسبز و پوشش گیاهی احاطه شده‌اند. متأسفانه جزئیات زیادی در مورد خانه‌ها و تعداد اتاق‌ها و حمام‌هایشان در دسترس نیست. درختان بلند اطراف این ویلاها به آن‌ها حریم خصوصی زیادی بخشیده‌اند.

زمانی که رونالدو در تورین زندگی می‌کرد باشگاه ورزشی فوق پیشرفته‌ای داشت که با جورجینا رودریگس از آن استفاده می‌کردند. یک استخر بسیار باشکوه نیازهای ورزشکار رده بالا را برطرف می‌کرد. این خانه با تپه‌هایش در یک طرف و رودخانه در طرف دیگر، به کل شهر اشراف دارد و آرامش محض را به ساکنینش هدیه می‌دهد. همچنین این عمارت نزدیک مکان توریسیتی محبوب «کلیسای مادرِ بزرگ» است و برای ستاره جدید یووه عالی‌ست.

دوشان ولاهوویچ

ستاره صربستانی پس از رد شدن انتقالش به آرسنال، به غول‌های ایتالیایی پیوست. از ولاهوویچ در حالی که پیراهن شماره ۷ رونالدو را در دست داشت رونمایی شد و او قصد دارد که جای خالی مهاجم منچستریونایتد را پر کند. اکنون، او قرار است در همان خانه‌ای که پادشاه سابق در آن زندگی می‌کرد، ساکن شود.

دوشان ولاهوویچ

مطالب مرتبط

آخرین اخبار