۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰

دوست داشتم در استقلال بازی کنم/ حقم در استقلال خورده شد/ یک روز دوباره برمی‌گردم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،آلومینیوم تنها تیمی است که در ۴‌ هفته ابتدایی لیگ موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده است. در این ۴‌ هفته، حسین پورحمیدی در ۳‌ بازی دروازه‌بان آلومینیوم بوده و نقشی کلیدی در ثبت ۳‌ کلین‌شیت این تی...

دوست داشتم در استقلال بازی کنم/ حقم در استقلال خورده شد/ یک روز دوباره برمی‌گردم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،آلومینیوم تنها تیمی است که در ۴‌ هفته ابتدایی لیگ موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده است. در این ۴‌ هفته، حسین پورحمیدی در ۳‌ بازی دروازه‌بان آلومینیوم بوده و نقشی کلیدی در ثبت ۳‌ کلین‌شیت این تیم داشته است.

آلومینیوم شروع خوبی در لیگ داشته و به‌نظر می‌رسد همه‌چیز در تیم شما خوب پیش می‌رود؟

من دوست ندارم بی‌جهت از تیم خودمان تعریف کنم و نتایج ما همه‌چیز را نشان می‌دهد. امسال واقعا در همه پست‌ها نفرات خوبی داریم و رسول خطیبی تیم بسیار خوبی را جمع کرده که فکر می‌کنم با تصمیم سرمربی، در پست خط حمله هم بازیکن بگیریم. پارسال تیم خوبی داشتیم ولی امسال فکر می‌کنم تیمی قوی‌تر و منسجم‌تر داشته باشیم. قدرت فنی تیم‌های ما درحد تیم‌های بزرگ لیگ برتر است و نکته مهم دیگر اتحادی است که در تیم وجود دارد.

فکر می‌کنی امسال پتانسیل گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان را دارید؟

تمام هدف ما این است که بازی به بازی جلو برویم و توقعات از تیم ما هم باید منطقی باشد. ما دوست داریم بهترین نتایج را بگیریم تا هواداران و مردم اراک را خوشحال کنیم. اگر همین روند را ادامه دهیم قطعا مدعی گرفتن سهمیه آسیا خواهیم بود، به شرطی که مغرور نشویم.

امسال هم مثل فصل گذشته پرسپولیس را در اراک شکست دادید و ظاهرا گربه سیاه این تیم هستید؟

ما فصل گذشته در زمین خودمان فقط یک باخت بد به سپاهان دادیم که آن زمان هم به‌دلیل تغییرات کادر فنی و برخی مشکلات، تمرکز لازم را نداشتیم. در بقیه بازی‌هایی که برابر تیم‌های بزرگ انجام دادیم اذیت‌شان کردیم.

در ۴ بازی گلی دریافت نکردید و خودت هم ۳ کلین‌شیت داشتی. این بهترین شروع برای تو بود. درست است؟

اگر تیمی گل نمی‌خورد همه بازیکنان درآن نقش دارند، خصوصا بازیکنان خط دفاع. ما مدافعان خوبی داریم که عملکرد بسیار خوبی داشتند و خدا را شکر که من هم توانستم به تیمم کمک کنم. امسال از لحاظ روحی و فنی بهتر از پارسال هستم و تجربه‌ام نیز بیشتر شده است.

هدف مهم تو در این فصل چیست؟

دوست دارم به تیم ملی دعوت شوم و امیدوارم کادر فنی تیم ملی همیشه نگاه منصفانه‌ای به تیم‌های لیگ برتری داشته باشند و فقط روی تیم‌های بزرگ و سرشناس زوم نکنند. بعد از رسیدن به تیم ملی می‌توانم به بازی در فوتبال اروپا هم فکر کنم.

خیلی‌ها معتقدند استقلال نباید تو را از دست می‌داد. در مورد روزهایی که در استقلال بودی صحبت کن.

هم‌اکنون گلر آلومینیوم هستم و تمام تمرکزم روی موفقیت این تیم و خوشحال کردن هواداران است. من دوست داشتم در استقلال بازی کنم ولی هیچ وقت یک‌فرصت هم به من ندادند و به نوعی حقم در استقلال خورده شد. بازی‌های زیادی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان بود که می‌توانستند حداقل یک‌بار به من فرصت بازی بدهند ولی این اتفاق رخ نداد. یک روز به استقلال برمی‌گردم و پیراهن شماره یک این تیم را می‌پوشم.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار