۰۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹

دوست دارم سپاهان قهرمان شود نه پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مهدی مهدی‌پور هافبک استقلال در آخرین هفته‌های قبل از تعطیلی لیگ برتر روند خیلی خوبی داشت و توانست یکی از مهره‌های کلیدی فرهاد مجیدی در ترکیب آبی‌پوشان باشد. اما قبل از بازی با صنعت‌نفت دچار مصدومی...

شاه ماهی فرانسوی روانه اصفهان شد / بزرگ ترین نقل و انقتالات فوتبال ایران توسط مرد متفکر اما ساکت ایرانی رقم خورد / مهاجم گالاتاسرای پشت میز ساکت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مهدی مهدی‌پور هافبک استقلال در آخرین هفته‌های قبل از تعطیلی لیگ برتر روند خیلی خوبی داشت و توانست یکی از مهره‌های کلیدی فرهاد مجیدی در ترکیب آبی‌پوشان باشد. اما قبل از بازی با صنعت‌نفت دچار مصدومیت شد و آخرین بازی استقلال را از دست داد. او که از روز شنبه گذشته مجددا در تمرینات گروهی شرکت کرده درباره آخرین شرایط خود و تیمش پاسخ داده است.

گویا مصدومیتی که داشتی برطرف شده و در تمرینات گروهی شرکت کردی؟

بله من طی روزهای گذشته زیرنظر مربی بدنساز تمریناتم را پیگیری کردم. از روز شنبه هم در تمرینات گروهی تیم شرکت کردم و الان خدا را شکر وضعیتم خوب است.

در نخستین سال حضورت در استقلال درحالی‌که به‌نظر به روزهای خوبت در این تیم رسیده بودی مصدوم شدی. در این‌باره برایمان بگو.

بله درحالی‌که شرایط خیلی خوبی داشتم قبل از بازی با صنعت‌نفت مصدومیتی گریبانگیرم شد. اما حالا خوشبختانه این مصدومیت برطرف شده و از اول هفته در تمرینات گروهی تیم شرکت کردم.

وضعیت استقلال برای شروع مجدد لیگ چطور است؟

شرایطمان خوب است. تمرینات را آغاز کردیم و با تدابیر کادر فنی با برنامه پیش می‌رویم تا مسابقات شروع شود و بتوانیم با کسب نتایج خوب دل هواداران را شاد کنیم.

به‌خاطر تعطیلی لیگ چند روزی تمرین نداشتید. الان در شرایط مسابقه هستید؟

بنا به وقفه‌ای که در لیگ شاهد بودیم همه تیم‌ها چند روزی استراحت کردند. بنابراین اگر مشکلی هم بابت دوری از مسابقه به‌وجود بیاید برای همه تیم‌هاست. حالا چند روزی است تمریناتمان را آغاز کردیم و منتظر هستیم بازی‌های لیگ شروع شود.

با توجه به اختلاف ۱۱ امتیازی با صدر جدول فکر می‌کنی بتوانید در ۷ هفته باقیمانده اختلاف امتیازات را جبران کنید؟

باید بازی به بازی پیش برویم و امتیازات را جمع کنیم. در فوتبال هیچ‌چیز غیرممکن نیست. ما باید تلاش خودمان را بکنیم، بعد ببینیم در آینده چه پیش می‌آید. همیشه باید به آینده امیدوار بود.

فرهاد مجیدی بعد از باختن داربی اعلام کرد ما از این به بعد باید تمرکزمان روی مسابقات جام‌حذفی باشد. تو چنین نظری نداری؟

خب مسابقات حذفی به شکلی است که شما با ۵-۶بازی می‌توانید به جام برسید و سهمیه مستقیم آسیایی را بگیرید. قطعا تمرکزمان روی این مسابقات هم هست تا جام‌حذفی را بگیریم. اما در کنار آن باید لیگ را هم بازی به بازی پیش برویم و برای هر بازی باانگیزه ظاهر شویم تا در لیگ هم جزو بهترین‌ها باشیم.

خیلی‌ها در مسابقات لیگ شانس قهرمانی پرسپولیس و سپاهان را بیشتر از همه می‌دانند. نظر خودت چیست؟

خب شرایط آنها در جدول بهتر است اما تیم ما هم چیزی برای قهرمانی کم ندارد. حالا امتیازاتی را بنا به دلایلی از دست دادیم ولی سعی می‌کنیم با تمرکز در بازی‌های پیش رو ظاهر شویم و بهترین عنوان را به‌دست بیاوریم.

اگر به هر دلیلی استقلال قهرمان لیگ برتر نشد، دوست داری از بین سپاهان و پرسپولیس کدام تیم قهرمان شود؟

اگر استقلال قهرمان نشد ترجیحم این است که سپاهان قهرمان شود.

این حرف را به‌خاطر اصفهانی بودن می‌زنی یا اینکه در استقلال بازی می‌کنی؟

به‌هرحال استقلال تیم من است و با تمام وجود برایش تلاش می‌کنم. استقلال اولویت اول و آخر من است اما سوای این تیم بنا به مسائل شخصی دوست دارم سپاهان قهرمان شود. به‌ نظرم سپاهان امسال جزو تیم‌های خوب لیگ بود.

فصل بعد هم در استقلال خواهی ماند؟

من با استقلال قرارداد دارم و بستگی دارد که کادر فنی مرا بخواهد یا نه.

بعد از داربی، فرهاد مجیدی و بسیاری از بازیکنان استقلال تأکید داشتند که مستحق شکست نبودند و اگر در جام‌حذفی ۲ تیم به هم برخورد کنند حتما پرسپولیس را شکست خواهند داد. نظر خودت در این‌باره چیست؟

واقعا ما مستحق شکست مقابل پرسپولیس نبودیم. این چیزی نیست که من بگویم، همه دیدند که استقلال نباید بازنده این بازی می‌شد ولی فوتبال است و قوانین خودش را دارد. پرسپولیس از تک‌موقعیت خودش استفاده کرد و ۳ امتیاز را گرفت ولی ما تیم شایسته زمین بودیم و تیمی که شایسته بود به حق خود نرسید.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار