۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸

دور دوم مذاکرات بایرن مونیخ با نمایندگان ساشا کالایژیچ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،گزارش ها حاکی از آن است که سران بایرن و شخص یولیان ناگلزمان شدیداً بر روی خرید ساشا کالایژیچ اصرار دارند. مذاکرات بایرن مونیخ برای جذب ساشا کالایژیچ روز به روز جدی‌تر می ش...

نقل و انتقالات سرخ ها به اروپا فقط با نظر شخصی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،گزارش ها حاکی از آن است که سران بایرن و شخص یولیان ناگلزمان شدیداً بر روی خرید ساشا کالایژیچ اصرار دارند.

مذاکرات بایرن مونیخ برای جذب ساشا کالایژیچ روز به روز جدی‌تر می شوند. ایجنت این بازیکن اتریشی، امروز بعدازظهر به خیابان säbener آمد و با رؤسای باشگاه ملاقات کرد. این دور دوم مذاکرات برای جذب این بازیکن بود. باواریایی ها برای اینکه این انتقال را تکمیل کنند فشار می آورند. احتمالا این پافشاری در روزهای آتی بیشتر نیز شود چرا که یولیان ناگلزمان شخصاً، جذب کالایژیچ را از مدیریت خواسته است.

کالایژیچ ۲۴ ساله که از سال ۲۰۱۹ در اشتوتگارت توپ می‌زده، عملکردی رو به رشد و پیشرفت داشته است. وی با قدی بلند که به ۲ متر می‌رسد، در پست مهاجم نوک بازی می‌کند و ملیتی اتریشی صربستانی دارد. این بازیکن تا تابستان ساله ۲۰۲۳ با اشتوتگارت قرارداد دارد و اگر اشتوتگارت می‌خواهد از فروش این بازیکن درآمدی کسب کند، باید در طی دو پنجره آینده وی را به فروش برساند.

شایان ذکر است که علاوه بر بایرن مونیخ، بنفیکا به همراه چند تیم آلمانی دیگر کالایژیچ را زیر نظر دارند اما هیچ اقدام جدی‌ای تاکنون برای جذب وی صورت نداده‌اند. پیش از این نیز مطرح شده بود که بایرن به صورت جدی‌تری این بازیکن را زیر نظر گرفته و احتمالاً اقدامی مؤثر برای جذبش انجام دهد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط