۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰

دلیل ناراحتی مجیدی از اسماعیلی و مطهری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مجیدی  شخصا از این دو بازیکن خواست برای تمدید قرارداد راهی باشگاه شوند اما آ نها دلایلی را مطرح کردند که انگار به دلخوری های قبلی شان مربوط بود. فرهاد در مورد آپشن های احتمالی قرارداد برای آنها توض...

دلیل ناراحتی مجیدی از اسماعیلی و مطهری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مجیدی  شخصا از این دو بازیکن خواست برای تمدید قرارداد راهی باشگاه شوند اما آ نها دلایلی را مطرح کردند که انگار به دلخوری های قبلی شان مربوط بود. فرهاد در مورد آپشن های احتمالی قرارداد برای آنها توضیحاتی داد و خلاصه انتظار داشت این دو بازیکن مثل سیاوش یزدانی و آرش رضاوند به باشگاه رفته و قرارداد خود را با استقلال تمدید کنند اما آنها این کار را نکردند و به قول معروف از چشم مجیدی افتادند. مسئولان استقلال هم به همین دلیل اعلام کردند فرشید اسماعیلی و ارسلان مطهری در لیست تمدیدی های فرهاد مجیدی نیستند.

بیش از دو هفته از زمانی که امثال سیاوش یزدانی و آرش رضاوند با استقلال تمدید کردند می گذرد اما تکلیف اسماعیلی و مطهری مشخص نشده و حتی کسی از تیم آینده آنها خبر ندارد هر چند که گفته می شود گل گهر سیرجان که امیر قلعه نویی را به عنوان سرمربی دارد،بی میل نیست این دو بازیکن را با شرایط خاص جذب کند و باید دید در نهایت تکلیف این بازیکن به کجا کشیده می شود هرچند که برخی از استقلالی‌ها عقیده دارند شاید یکی از این دو نفر در نهایت استقلالی بماند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار