۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹

دلیل خط خوردن دو بازیکن از لیست تیم ملی/ متاسفانه نمی‌ توانیم از استقلال، پرسپولیس و سپاهان بازیکن بگیریم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از فارس ، رضا عنایتی پس از آخرین تمرین تیم ملی امید پیش از اعزام به مسابقات غرب آسیا در پاسخ به سوال کمتر شدن بازیکنان نسبت به روزهای گذشته گفت: بعد از اینکه اردو را شروع کردیم، ما با ۳۵ ن...

دلیل خط خوردن دو بازیکن از لیست تیم ملی/ متاسفانه نمی‌ توانیم از استقلال، پرسپولیس و سپاهان بازیکن بگیریم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از فارس ، رضا عنایتی پس از آخرین تمرین تیم ملی امید پیش از اعزام به مسابقات غرب آسیا در پاسخ به سوال کمتر شدن بازیکنان نسبت به روزهای گذشته گفت: بعد از اینکه اردو را شروع کردیم، ما با ۳۵ نفر تمرینات را ادامه دادیم. از ۳۵ نفر به ۲۵ نفر رسیدیم. طبق شرایطی که داشتیم باید با ۲۳ نفر به مسابقات می‌رفتیم. ۲ نفر هم دیشب از جمع ما جدا شدند.

وی ادامه داد: این بدین معنا نیست که از دوستانمون استفاده نکنیم. برای ما محدویتی که داشتیم، نسبت به لیستی که باید ارائه می‌کردیم، مجبور شدیم با ۲۳ بازیکن به مسابقات برویم. خدا را شکر اردوی خوبی داشتیم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، ان‌شاءالله با قدرت در اولین تورنمنت حضور پیدا کنیم و بازی‌های خوبی انجام دهیم و به کشور بازگردیم و برای بازی‌های مقدماتی آماده شویم.

سرمربی تیم ملی امید اظهار کرد: مطمئن باشید من و همکارانم تمام توانمان را استفاده خواهیم کرد تا ان‌شاءالله بتوانیم شرایط خوبی را داشته باشیم و با اتفاقاتی که افتاده و قول‌هایی که از سازمان لیگ، فدراسیون و سازمان ورزش به ما دادند، ان‌شاءالله بتوانیم در کنار هم کارهای بزرگی انجام دهیم.

عنایتی گفت: قبل از اینکه برنامه لیگ اعلام شود، باید این مصوبه اتفاق بیفتد و اجرایی شود. با توجه به حساسیتی که هم در بخش مطالبات مردم است و هم اینکه تیم‌های ما باید بدانند در چه زمانی باید بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی امید قرار دهند. اگر این اتفاق رخ ندهد، باید دوباره با هم بنشینیم و یک حسرت بزرگ بخوریم. ان‌شاءالله طی چند روز آینده بتوانیم این مصوبه را بگیریم و به یک قانون بدل شود و با تیم کامل به این مسابقات برویم.

سرمربی تیم ملی امید در خصوص کیفیت اردو نیز اظهار کرد: کیفیت اردو بسیار خوب بود، بازیکنان بسیار باانگیزه بودند. بازی دوستانه که با تیم ملی بزرگسالان داشتیم، خیلی به انگیزه و روحیه بچه‌ها کمک کرد. امیدوارم در مسابقاتی که در عراق داریم، بتوانیم به خواسته‌های خود برسیم.

وی در خصوص اینکه آیا بازیکنان خسته نیستند، گفت: ما باید شرایط حرفه‌ای را پیش ببریم. بازیکنان حرفه‌ای حتما حواسشان به خودشان است و درست است که بچه‌ها در آمادگی ۱۰۰ درصد نیستند ولی ما سعی می‌کنیم تا اولین روزی که بازی داریم، این درصد توانایی بچه‌ها بالا ببریم.

عنایتی در خصوص مشکل منافی و رضاپور برای سفر به عراق گفت: متاسفانه ما لیستمان را قبلا داده بودیم. بنا به همان محدودیتی که داشتیم و این ۲ عزیز در تهران می‌مانند.

وی در خصوص اینکه آیا ۳ بازیکن بزرگسالان مشخص شده است، ادامه داد: نه هنوز مشخص نشده و باید بررسی کنیم. برای مسابقات هانگژو چون فیفادی نیست ما متاسفانه ما نمی‌توانیم از استقلال، پرسپولیس و سپاهان بازیکن بگیریم. سعی می‌کنیم ۳ بازیکنی که بتوانند به تیم ما کمک کنند را از تیم‌های دیگر انتخاب کنیم.

سرمربی تیم ملی امید در خصوص انتظارات از تیم گفت: من فقط می‌توانم بگویم که ما از تمام توانمان استفاده خواهیم کرد که بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. این به کمک همه جانبه هم باشگاه‌ها و هم مسؤولین نیاز داریم تا بتوانیم با یک تیم تکمیل و سازماندهی خوب به مسابقات برویم. اگر این شرایط مثل سال‌های گذشته باشد، من نمی‌توانم به شما قول بدهم. قولی که دوستان به ما دادند، این است که ما بتوانیم از تمام پتانسیل موجود استفاده کنیم. اینکه الان ما با این بازیکنان کار بکنیم و در زمان مسابقات هیچ کدام از این بازیکنان را در اختیار نداشتیم، من نمی‌توانم قولی با این شرایط به کسی بدهم.

عنایتی در خصوص بازی با تیم ملی بزرگسالان اظهار کرد: بازی فوق‌العاده خوبی بود، برای ما مخصوصا. همین که بچه‌های ما توانایی‌های خود را محک زدند و اینکه من بازیکنان را دیدم. بازیکنان با انگیزه و خوب بودند و باید تشکر کنیم از قلعه‌نویی که این مسابقه را ترتیب دادند. وقتی بچه‌ها را آنالیز کردیم به نکات امیدوار کننده‌ای رسیدیم. امیدوارم بتوانیم روی نقاط قوت خودمان پافشاری کنیم و به جلو برویم.

وی در خصوص اینکه آیا قرارداد خود را امضا کرده است، گفت: لطفاً سوال بعدی!

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار