۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱

دلیل اصلی برکناری مصطفی آجورلو مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،دلیل اصلی برکناری مصطفی آجورلو مشخص شد. بعد از برکناری مصطفی آجرلو گمانه زنی زیادی در خصوص دلایل برکناری او انجام شد. برخی گفتند او به دلیل اسناد مالی مبهم از سمت خود برکنار شده است و برخی هم دلیل ...

این ۲ بازیکن استقلال صدای پیشکسوت محبوب را درآوردند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،دلیل اصلی برکناری مصطفی آجورلو مشخص شد. بعد از برکناری مصطفی آجرلو گمانه زنی زیادی در خصوص دلایل برکناری او انجام شد. برخی گفتند او به دلیل اسناد مالی مبهم از سمت خود برکنار شده است و برخی هم دلیل برکناری او را درگیری با سازمان صدا و سیما اعلام کردند و دلایل دیگری هم برای برکناری این مدیر مطرح شد. اینکه در گرفتن تبلیغات محیطی استقلال از سازمان لیگ حق سازمان لیگ را پرداخت نکرده است.

اما اکنون به نظر می رسد دلیل برکناری مصطفی آجورلو از سمت مدیریت باشگاه استقلال مسایل مالی است؛ نه اینکه تخلفی در این زمیه صورت گرفته باشد. به نظر می رسد این مدیر بیش از ظرفیت موجود هزینه کرده است.

حسین قربان زاده، رییس سازمان خصوصی به باشگاه استقلال به خاطر مغایرت در هزینه و سرمایه موجود که نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان است مهلت داده است. رییس سازمان خصوصی سازی گفته است که باشگاه استقلال ۲۰۰ میلیارد تومان بیشتر از مصوبه کمیته مصارف هزینه کرده است و حالا علی فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال باید در این زمینه توضیح دهد که این هم یک نکته عجیب است. به این خاطر که در این زمینه باید مصطفی آجورلو مدیر عامل سابق باشگاه استقلال توضیحات لازم را ارائه دهد.

فتح الله زاده مدیر عامل جدید باشگاه استقلال در واکنش به این اتفاقات گفته است که مشکلات در این زمینه برطرف خواهد شد.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار