۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵

دلگرمی اسکالونی به طرفداران آرژانتین در آستانه جام جهانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از پارس فوتبال ،دلگرمی اسکالونی به طرفداران آرژانتین در آستانه جام جهانی. لیونل اسکالونی مربی آرژانتین، معتقد است که از طرف مردم کشورش فشاری روی تیم برای کسب عنوان قهرمانی نیست ولی همه تلاش‌...

دلگرمی اسکالونی به طرفداران آرژانتین در آستانه جام جهانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از پارس فوتبال ،دلگرمی اسکالونی به طرفداران آرژانتین در آستانه جام جهانی. لیونل اسکالونی مربی آرژانتین، معتقد است که از طرف مردم کشورش فشاری روی تیم برای کسب عنوان قهرمانی نیست ولی همه تلاش‌شان را برای این مهم خواهند کرد.

لیونل اسکالونی : هیچ فشاری برای قهرمانی روی آرژانتین نیست

تیم ملی آرژانتین در جام جهانی با مکزیک، لهستان و عربستان در یک گروه قرار دارد و امشب در آخرین بازی دوستانه خود به مصاف امارات خواهد رفت. لیونل اسکالونی که سال قبل پس از ۲۸ سال توانست آرژانتین را به قهرمانی کوپا آمه‌ریکا برساند، جمعه گذشته فهرست ۲۶ نفره خود برای جام جهانی را اعلام کرد و بسیاری این تیم را مدعی بزرگ کسب عنوان قهرمانی می دانند ولی اسکالونی معتقد است فشاری روی این تیم نیست و خودشان را مدعی نمی دانند.

اسکالونی به خبرنگاران گفت:

فشاری روی ما نیست و همه باید بدانند که در نهایت این فوتبال است. ما به جام جهانی خواهیم رفت تا فوتبال بازی کنیم. می دانیم که فوتبال برای مردم آرژانتین چه اهمیتی دارد و ما نیز در جام جهانی همه توان‌مان را خواهیم گذاشت، بدون اینکه فشاری روی خودمان حس کنیم.

اسکالونی ادامه داد:

به زمین خواهیم رفت تا به شیوه ای که می دانیم بازی کنیم ولی اتفاقات ناشناخته زیادی در جام جهانی رخ خواهد داد. جام جهانی ۲۰۰۲ را مثال می زنم که با وجود حذف شدن، مردم معتقد بودند ما مستحق بیرون رفتن از جام نبودیم و از ما حمایت کردند. فوتبال همین است و تیمی که خیلی به خودش مطمئن باشد، شکست خواهد خورد. این اتفاق نه فقط برای آرژانتین که برای هر تیمی رخ خواهد داد.

اسکالونی در مورد وضعیت پائولو دیبالا گفت:

خیال‌مان بابت پائولو آسوده بود و در هماهنگی کامل با آاس رم، گام های درستی برای بهبودی او برداشتیم. خوشحالیم که به موقع ریکاوری کرد و او بازیکن موثری برای ما خواهد بود. دیبالا لایق حضور در جام جهانی است.

اسکالونی در مورد اولین بازی برابر عربستان گفت:

این تیم را خوب می شناسیم. بازی‌شان برابر پاناما را تماشا کردم و تیم بسیار خوبی هستند. بازی برابر امارات کمک خواهد کرد بهتر برابر عربستان ظاهر شویم. می دانم که کار را برای ما سخت خواهند کرد. در جام جهانی بازی ساده نداریم.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار