۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸

دفاع تمام قد چهره محبوب از خط دفاع استقلال همه را متحیر کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سعید مراغه چیان از عملکرد استقلال تمجید کرد. به گزارش طرفداری، سعید مراغه چیان در خصوص پیروزی استقلال مقابل نفت آبادان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران به میزان گفت: استقلال و نفت آبادان بازی ...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سعید مراغه چیان از عملکرد استقلال تمجید کرد.

به گزارش طرفداری، سعید مراغه چیان در خصوص پیروزی استقلال مقابل نفت آبادان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران به میزان گفت:

استقلال و نفت آبادان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و خداراشکر یک ۳ امتیاز مهم در خارج از خانه بدست آوردیم، البته صنعت‌نفت آبادان هم قدرتمند ظاهر شد.

وی افزود:

صنعت نفت با سرمربی جدیدش وارد تحول اساسی و خوبی شده است. آن‌ها به خوبی دویدند و تلاش زیادی برای باز کردن دروازه استقلال انجام دادند، اما نباید از تیز هوشی مدافعان استقلال غافل شویم. تاوارس نشان داده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و به نظرم صنعت‌نفت با این رویه می‌تواند در ادامه لیگ تا بالای جدول صعود کند. استقلال با پیروزی که بدست آورد شانس خوبی برای قهرمانی در نیم فصل پیدا کرده است و قطعا ۲ بازی آخر نیم فصل اول تعیین کننده خواهد بود و باید مقابل مس رفسنجان و تراکتور نتیجه لازم را کسب کنیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با خط دفاعی و حمله استقلال در این بازی تصریح کرد:

ما خط حمله بسیار خوبی داریم، اما کسی که بتواند آن‌ها تغذیه کند را متاسفانه نداریم. نبود یک بازیساز که بتواند برای مهاجمان استقلال خلق موقعیت کند قطعاً به استقلال ضربه خواهد زد. مهاجمان استقلال، مطهری، محبی، رمضانی و بابایی از ویژگی‌های بالایی برخوردار هستند. امیرعلی صادقی بازیکن آینده داری است و با روحیه جوانی که دارد جسورانه و با انرژی بازی می‌کند و امیدوارم ساپینتو به او بیش از اینها بازی دهد.

وی در همین رابطه افزود:

خط دفاعی استقلال با اضافه شدن سیاوش یزدانی دوباره آن شخصیت قبلی را بدست آورد. یزدانی به مراتب خیلی بهتر از سیلوا بازی می‌کند و در گذشته هم دیدیم که زوج او با مرادمند باعث شد آبی‌پوشان آمار دفاعی خوبی را ثبت کنند. یامگا اگر در پست خودش بازی کند قطعاً استقلال حملات بیشتری را طراحی می‌کند، اما اگر او یک خط عقب‌تر بازی کند کارایی زیادی از او نخواهیم دید.

آجورلو کجاست تا پاسخگوی بدهی‌های استقلال باشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص مدیریت آجورلو و ابهامات در درآمد باشگاه واکنش نشان داد و گفت:

آجورلو الان کجاست؟ شنیده بودم گفتند که ۷۰۰ میلیارد درآمد باشگاه تکلیفش مشخص نیست. این پول کجا رفته؟ چرا آجورلو بعد از اینکه به طور مشکوک از مدیرعاملی استقلال استعفا داد دیگر پیدایش نشد؟ او الان کجاست. بدهی‌هایی که سر استقلال است را باید پیگیری کنند و مبلغ آن را از آجورلو طلب کنند نه اینکه منتظر بمانند تا حساب و پنجره استقلال مسدود شود.

مراغه چیان در پایان درباره دیدار بعدی استقلال مقابل مس رفسنجان در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر ایران خاطرنشان کرد:

استقلال شرایط خوبی را دنبال می‌کند و باید روز به روز بهتر شویم. به ساپینتو نمره قبولی می‌دهم؛ زیرا شرایط تیم را بهبود داده است و در فرصت کمی که داشت توانسته تا حدی تیم را هماهنگ کند. ساپینتو در ادامه قطعا آبی‌پوشان را هماهنگ‌تر از این خواهد کرد. مس رفسنجان تیم خوبی است و نتایج مناسبی هم کسب کرد و اینکه تیم‌های شهرستانی همواره مقابل استقلال و پرسپولیس روحیه مضاعف می‌گیرند و می‌خواهند برنده باشند نباید چشم پوشی کرد. امیدوارم استقلال برنده باشد تا در پایان نیم فصل اول دست پر به نیمه دوم لیگ برتر برویم.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار