۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱

دعوای ساپینتو منجر به اخراج ساپینتو از استقلال شد / سایت رسمی باشگاه استقلال از اخراج ریکاردو ساپینتو خبر داد؟

دعوای ساپینتو منجر به اخراج ساپینتو از استقلال شد / سایت رسمی باشگاه استقلال از اخراج ریکاردو ساپینتو خبر داد؟

تهدید باشگاه استقلال توسط گزینه سرمربی گری اروپایی / رفتار کنترل نشدنی این سرمربی / آجورلو و بازکنان مراقب رفتارشان باشند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی، استقلال با ناکامی مقابل پرسپولیس شرایط کاملا متفاوتی را تجربه می‌کند و هیچ بعید نیست بر خلاف بحث‌هایی که از اواخر اسفند ماه مطرح شده بود، این تیم در فصل آینده با یک سرمربی دیگر به میدان برود و دوره حضور ریکاردو سا پینتو سرمربی خبرساز پرتغالی در جمع آبی‌پوشان تهرانی به پایان برسد.

استقلالی‌ها پس از پایان دربی چهارشنبه‌شب عملا با سرمربی خود خداحافظی کردند و قرار شده مابقی مطالبات این مربی هم طی روزهای آینده به حسابش واریز شود؛ ولی همه پولی که ساپینتو از استقلالی‌ها می‌خواهد پرداخت نخواهد شد و این مسئله ارتباطی به مشکلات مالی باشگاه ندارد.

استقلالی‌ها از قبل به صورت شفاهی پیرامون این ماجرا با سرمربی تیم خود صحبت کرده بودند و به با توجه به حضور این باشگاه در فرابورس و نظارتی که بر اسناد مالی استقلال می‌شود، هیچ راهی برای پرداخت جریمه درنظرگرفته‌شده از طرف فدراسیون فوتبال وجود ندارد و مبلغ موردنظر باید از قرارداد ریکاردو ساپینتو دقیقا کسر شود. این پول از کل طلب سرمربی پرتغالی ضبط و کسر خواهد شد تا قواعد اداری کاملا رعایت شود.

خود استقلالی‌ها هم دیروز تاکید داشتند وقتی ساپینتو جنجال به راه می‌انداخت و محروم می‌شد، استقلال به‌اندازه کافی از نبودن سرمربی آسیب می‌دید و در چنین شرایطی جدا از بحث‌های قانونی، به لحاظ حرفه‌ای هم هیچ دلیلی ندارد جریمه تعیین‌شده برای این مربی توسط فدراسیون فوتبال از میزان درآمدهای استقلال کم شود بلکه باید از دستمزد خود این مربی کسر شود.

فدراسیون فوتبال چند ماه قبل به خاطر تعدد پرخاشگری‌های ریکاردو ساپینتو، این مربی را محکوم به پرداخت ۱۰ درصد از کل قرارداد تحت عنوان جریمه کرد؛ جریمه‌ای که حالا استقلالی‌ها می‌گویند آن را از اصل طلب سرمربی خود کم می‌کنند و در صورت شکایت ساپینتو، مدارک آن را در اختیار فیفا نیز خواهند گذاشت.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار