۰۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸

دعای مسی پیش از پنالتی جام جهانی فاش شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،دعای مسی پیش از پنالتی جام جهانی فاش شد. لیونل مسی حدود یک ماه پیش در قطر موفق شد در پنجمین حضور خود در جام‌های جهانی برای اولین بار فاتح این تورنمنت شده و جام طلایی را برای کشورش به ارمغان بیاورد....

دعای مسی پیش از پنالتی جام جهانی فاش شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،دعای مسی پیش از پنالتی جام جهانی فاش شد. لیونل مسی حدود یک ماه پیش در قطر موفق شد در پنجمین حضور خود در جام‌های جهانی برای اولین بار فاتح این تورنمنت شده و جام طلایی را برای کشورش به ارمغان بیاورد. آرژانتین و قطر در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف هم رفتند و مسی و یارانش در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدند تا فاتح جام جهانی شوند.

مسی یکی از پنالتی‌زن‌های آلبی‌سلسته بود که پنالتی خود را به گل تبدیل کرد. پنجمین پنالتی آرژانتین، اما به گونزالو مونتیل رسید و او می‌توانست با گل کردن این پنالتی کار را تمام کرده و قهرمانی آلبی‌سلسته را مسجل کند.

پیش از آنکه مونتیل ضربه خود را به سمت دروازه هوگو لوریس شلیک کند لیونل مسی که به همراه دیگر بازیکنان آرژانتین در مرکز زمین ایستاده بود سرش را بالا آورد، به آسمان نگاه کرد و دعای کوتاهی به زبان آورد. امروز مشخص شد محتوای این دعای لئو چه بوده است. ستاره آرژانتین با مادربزرگ محرومش صحبت می‌کند. کسی که نقش مهمی در کودکی لئو داشت و در سال ۱۹۹۸ درگذشت.

یک خبرنگار آرژانتینی امروز فاش کرد مسی رو به آسمان کرده و گفت:” شاید امروز وقتش باشد مادربزرگ”.

مسی در دوران فوتبالش بار‌ها شادی‌های خود را با مادربزرگ مرحومش تقسیم کرده است. او بار‌ها بعد از گلزنی دست‌های خود را به سمت آسمان بالا آورده و گلهایش را به مادربزرگ خود تقدیم کرده است.

مسی در دوران نوجوانی و پیش از پیوستن به بارسلونا قدی کوتاه‌تر از سایر هم‌سالانش داشت، ولی مادر بزرگ او بود که در روزاریو با هزینه شخصی برای نوه‌اش یک مربی اختصاصی استخدام کرده بود تا لئو را برای بازی کردن مقابل همسالان قدبلندتر از خودش آماده کند. مسی این کمک‌های مادربزرگش را فراموش نکرده و هر وقت در زمین فوتبال با شرایط دشوار مواجه می‌شود یا هر وقت از گلزنی‌هایش غرق خوشحالی می‌شود اولین کسی که به یادش می‌آید مادربزرگ سلیا است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار