۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶

دشمن با فضای مجازی به دنبال از بین بردن هویت ایرانی و ملی است/ عملکرد پدافند غیر عامل به افکار عمومی جامعه رسانده شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، آیت الله حسینی بوشهری در دیدار سردار جلالی، رئیس پدافند غیر عامل در قم گفت: کشور و انقلاب ما به خاطر عظمتی که دارد، دشمنان فراهمی هم پیدا کرده است چون نشانگری انقلاب، حذف نیات و اهداف آنها است. رئ...

دشمن با فضای مجازی به دنبال از بین بردن هویت ایرانی و ملی است/ عملکرد پدافند غیر عامل به افکار عمومی جامعه رسانده شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، آیت الله حسینی بوشهری در دیدار سردار جلالی، رئیس پدافند غیر عامل در قم گفت: کشور و انقلاب ما به خاطر عظمتی که دارد، دشمنان فراهمی هم پیدا کرده است چون نشانگری انقلاب، حذف نیات و اهداف آنها است. رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه افزود: احساس می کنند که این انقلاب توانسته حرکتی در دنیا به وجود بیاورد، مانند میلاد حضرت پیامبر اسلام(ص) که طاق کسری و… شکست و اتفاقات دیگر.

عضو خبرگان رهبری عنوان کرد: خدا با اتفاقات میلات حضرت رسول(ص) خواست بیان کند که تازه آغاز کار است و از همان روز بشر هم به آماده باش کامل در مقابل پیامبر(ص) و اسلام درآمده است. رئیس جامعه مدرسین حوزه بیان داشت: ما بر این باوریم که انقلاب ریشه در عاشورا دارد و حضرت علی(ع) فرمودند« ما دنبال قدرت و سیاست نیستیم بلکه دنبال چند مسئله هستیم از جمله اصلاح جامعه تا مردم احساس آرامش کند. آیت الله حسینی بوشهری گفت: این برنامه انقلاب هم بوده است. اگر ما موفق نشدیم از شعارهای چون اصلاح جامعه و… بهره برداری کنیم، مشکل از مدیریت ما است. ولی شعارها درست و هدفمند بوده و هم است.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه افزود: دشمنان همان نگونه که در مقابل پیامبر(ص) ایستادند و فکر کردند دین نوپای ایشان را می توانند به زمین بزنند ولی در عمل این گونه نشد و در موار مختلف شکست خوردند و خدا دین را حمایت کردند. تلاش کردند با انقلاب اسلامی هم مقابله کنند. عضو خبرگان رهبری عنوان کرد: دشمن به هر حال حریف پیامبر(ص)نشدند و به این نتیجه رسیدند که تنها راه شکست، راه نفوذ است و با عنوان حمایت از دین و با دست خیانت وارد عرصه شدند و سعی کردند این درخت تنومند انقلاب اسلامی و دین را از بین ببرند و در این راه هم خیلی سعی و تلاش کردند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه بیان داشت: هدف دشمنان نهایتا این شد یا یک جا ضربه بزنندیا به گونه ای حرکت کنند که منجر به تغییر افکار و عقائد افراد شود و در نتیجه مردم هم دست تسلیم را بالا ببرند. این برنامه دشمن است و از دگر سوآحاد مردم و مسئولین همه برنامه دشمنان را هم می دادند. آیت الله حسینی بوشهری گفت: از طرفی برنامه شما سخت و سترگ و دارای ویژگی های چون آسیب ها را رصد، پیشگیری می کنید و برای آن آسیب راهکار هم ارائه می دهید. رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه افزود: شما الان با این خصوصیات می توانید در ۵ سال آینده برنامه دشمنان را حدس بزنید و پیش بینی کنید و برنامه ارائه دهید.

مطالب مرتبط