۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹

دشان با حذف بنزما به پای خودش شلیک کرد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،دشان با حذف بنزما به پای خودش شلیک کرد!. اتفاقاتی که در جریان جام جهانی قطر برای کریم بنزما افتاد، همچنان فراموش نشده است. در روزهای گذشته اطلاعات جدیدی منتشر شد که نشان می‌داد دیدیه دشان و کادر فن...

دشان با حذف بنزما به پای خودش شلیک کرد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،دشان با حذف بنزما به پای خودش شلیک کرد!. اتفاقاتی که در جریان جام جهانی قطر برای کریم بنزما افتاد، همچنان فراموش نشده است. در روزهای گذشته اطلاعات جدیدی منتشر شد که نشان می‌داد دیدیه دشان و کادر فنی‌اش کریم بنزمای مصدوم را در حالی به خانه فرستادند که از همان ابتدا می‌دانستند کریم به بازی‌های مراحل پایانی جام خواهد رسید.

بنزما که در پایان جام جهانی از تیم ملی کشورش خداحافظی کرد، در آستانه این جام مصدوم شد. تیم ملی فرانسه آن روزها اعلام کرد بنزما دیگر قادر به حضور در تورنمنت نیست و در نتیجه او قطر را ترک کرد و به مادرید رفت تا به باشگاهش ملحق شود. در روزهای اخیر مدیر برنامه‌های سابق بنزما، کریم جزائری، مدعی شد دشان و کادرش از همان ابتدا می‌دانستند کریم می‌تواند از مرحله یک‌هشتم به میدان برود.

*دشان با کنار گذاشتن بنزما به پای خودش شلیک کرد
صحبت‌های جزائری باعث شده هواداران رئال مادرید از رفتار دشان با ستاره تیم‌شان خشمگین شوند. آلفرود دورو در برنامه ال‌چیرینگیتو گفت: “من معتقدم شکست فرانسه در فینال جام جهانی به خاطر نداشتن یک رهبر در زمین بود. اگر بنزما بود، شانس فرانسه به مراتب بیشتر می‌شد. حتی اگر کامل نمی‌توانست بازی کند یا حتی اگر لنگ می‌زد، می‌توانست کار را برای فرانسه در بیاورد. دشان با این کار به پای خودش شلیک کرد.”

*باید منتظر بازیکنی مثل بنزما ماند، بهایش هر چه باشد
اسکار پریرو هم در این برنامه گفت: “اگر امباپه شرایطی مشابه بنزما پیدا می‌کرد، دشان او را در قطر نگه می‌داشت. وقتی بازیکنی مثل بنزما دارید، باید منتظرش بمانید، بهایش هر چه باشد. فکر کنم دشان با کریم مشکل شخصی دارد.”

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار