۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹

دستگیری ۲۸۵ سارق، زورگیر و خرده فروش موادمخدر/ کشف ۱۱ میلیارد تومانی کالای قاچاق

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،، سرهنگ جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در حاشیه اجرای چهارمین مرحله از طرح رعد شهرستان ری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس پیشگیری و کلانتری‌های شهرستان ری طی ۴۸ ساع...

دستگیری ۲۸۵ سارق، زورگیر و خرده فروش موادمخدر/ کشف ۱۱ میلیارد تومانی کالای قاچاق

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،، سرهنگ جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در حاشیه اجرای چهارمین مرحله از طرح رعد شهرستان ری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس پیشگیری و کلانتری‌های شهرستان ری طی ۴۸ ساعت گذشته، ۲۸۵ نفر سارق، خرده فروش مواد مخدر و … دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه ۱۳ باند سرقت شناسایی و منهدم شده و ۱۹۰ نفر از سارقین سابقه دار و حرفه ای دستگیر شدند تصریح کرد: در این مرحله از طرح رعد ۱۹۸ فقره سرقت کشف شد.

سرهنگ جلیلیان با اعلام اینکه ۲ قبضه سلاح گرم و ۲۳ قبضه سلاح سرد از متهمان کشف و ضبط شد، اظهارداشت: با اشراف اطلاعاتی و تلاش همکارانم در یک عملیات بیش از ۸۴ کیلوگرم انواع موادمخدر از ۴۸ فروشنده کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اعلام این مطلب که در این مرحله از طرح رعد ۲۲نفر از اراذل و اوباش که غالبا مزاحمین نوامیس بودند دستگیر شدند در خصوص ارزش ریالی اموال مکشوفه اعلام کرد: در این مرحله از طرح ارزش اموال قاچاق مکشوفه بیش از ۱۱میلیارد تومان ارزیابی شد.

سرهنگ جلیلیان افزود: با تلاش همکاران در طول ۳ماهه اخیر بیش از ۱۴ درصد کاهش وقوع سرقت، ۱۸ درصد افزایش کشف و ۵۰ درصد افزایش دستگیری سارقان را در حوزه انتظامی شهرری داشته ایم.

وی از دستگیری فردی رمال که با شیادی اقدام به اغفال عده‌ای از بانوان مقیم شهرستان ری می‌کرد خبر داد و گفت: پس از انجام پاره ای از اقدامات امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی شخص مذکور شناسایی و دستگیر شد؛ در حال حاضر تعداد شکات پرونده ۷ نفر است.

سرهنگ جلیلیان خاطر نشان کرد: مرکز مشاوره شهید رحیمی بطور شبانه روزی و به شکل رایگان در راستای مشاوره و رهنمود دهی شهروندان آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار