۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶

دستگیری ۱۰۲ سارق، زورگیر و کیف‌قاپ/ توقیف ۱۳۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ سلمان آدینه وند فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت به تشریح عملکرد واحد های گشت انتظامی یگان امداد در مرداد ماه ۱۴۰۰ پرداخت و اظهار داشت: با تلاش واحدهای گشت انتظامی در مردادماه ۷۴ دستگاه خودرو و...

دستگیری ۱۰۲ سارق، زورگیر و کیف‌قاپ/ توقیف ۱۳۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ سلمان آدینه وند فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت به تشریح عملکرد واحد های گشت انتظامی یگان امداد در مرداد ماه ۱۴۰۰ پرداخت و اظهار داشت: با تلاش واحدهای گشت انتظامی در مردادماه ۷۴ دستگاه خودرو و ۲۱ دستگاه موتور مسروقه کشف و ۸۴ دستگاه وسیله نقلیه تحت تعقیب نیز شناسایی شد.

وی تصریح کرد: در این رابطه ۱۳۰ دستگاه خودرو و موتور توقیف و برای سیر مراحل قانونی تحویل پارکینگ شدند.

فرمانده یگان امداد تهران اعلام کرد: در این ماموریت‌ها ۱۰۲ سارق زورگیر، موبایل،کیف قاپ، خودرو، موتور سیکلت دستگیر و متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری ها شده اند.

وی با اشاره به اینکه ماموران این یگان موفق شدند در گشت زنی های انتظامی ۹۰ مظنون را دستگیر کنند، خاطرنشان کرد: مظنونان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای بررسی های بیشتر در اختیار ماموران کلانتری قرار گرفتند.

سرهنگ آدینه وند، عملکرد یگان گشت انتظامی در امر مبارزه با مواد مخدر را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت : واحد های گشت انتظامی در ماه گذشته موفق به کشف ۵۶۱ گرم انواع مواد مخدر شده و متهمان به همراه مواد مخدر کشف شده در اختیار پلیس های تخصصی قرار گرفتند.

سرهنگ آدینه وند گفت: یگان امداد فاتب برای افزایش و ارتقاء امنیت و آرامش و رضایتمندی شهروندان لحظه‌ ای درنگ نخواهند کرد و با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد واجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار