۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل در شوش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سرهنگ روح الله یاری زاده درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی با سلاح جنگی که باعث قتل یک نفر نوجوان شده بود، مأموران پلیس...

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل در شوش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سرهنگ روح الله یاری زاده درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی با سلاح جنگی که باعث قتل یک نفر نوجوان شده بود، مأموران پلیس بلافاصله تحقیق و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: این فرماندهی با تشکیل تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی و کارکنان پلیس اطلاعات و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیات‌های جداگانه در کمتر از ۸ ساعت ۴ نفر از عوامل اصلی تیر اندازی را دستگیر کردند.

یاری زاده با بیان اینکه مأموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو دستگاه موتور سیکلت و دو قبضه سلاح جنگی کلاش را کشف کردند، عنوان کرد: متهمان علت و انگیزه قتل را اختلاف قبلی اعلام کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس نیز در عملیات‌های دیگر ۹ نفر از عاملان تیر اندازی ها را دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه آنان نیز ۳ قبضه سلاح جنگی کلاش و یک قبضه سلاح شکاری وینچستر شورشی کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی شوش گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار