۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹

دستور زاکانی در مورد درآمد شهرداری تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بر اساس دستورالعمل معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و همچنین ابلاغ آن از سوی شهردار تهران، به منظور شفاف شدن حساب‌های شهرداری و نظم بخشی به تراکنش‌ های مالی شهرداری تهران تمامی واحدها، مناطق...

دستور زاکانی در مورد درآمد شهرداری تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بر اساس دستورالعمل معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و همچنین ابلاغ آن از سوی شهردار تهران، به منظور شفاف شدن حساب‌های شهرداری و نظم بخشی به تراکنش‌ های مالی شهرداری تهران تمامی واحدها، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و موسسات شهرداری تهران ملکف هستند تا همه منابع درآمدی و سایر وجوهی که به موجب بودجه مصوب وصول شده است را صرفا به حساب‌های درآمدی خزانه شهرداری که به پیشنهاد شهرداری و تایید شورای شهر تهران افتتاح شده یا می‌شود، واریز کنند.

این دستورالعمل بر اساس مفاد ۳۵ برنامه سوم توسعه شهر تهران، لزوم به کارگیری دستورالعمل خزانه‌داری در شهرداری تهران که از سوی وزارت کشور در سال ۱۳۹۶ ابلاغ شده بود و همچنین در راستای اجرای تبصره یکم بودجه موصب شورای شهر تهران است.

ابلاغ این دستورالعمل در شرایطی است که پیشتر برخی از اعضای شورای پنجم شهر تهران نسبت به واریز نشدن درآمدها به خزانه شهرداری انتقاد داشتند و بارها نسبت به همکاری نکردن سازمان‌ها و شرکت‌های در اجرای این مصوبات تذکر دادند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار