۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹

دستورالعمل سازمان لیگ درباره بازگشت ستاره جدا شده استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، محمد رشید مظاهری دروازه بان تیم استقلال که با توجه به بروز برخی اختلافات مالی با مدیر مستعفی این باشگاه در تاریخ ۱۶ شهریور ماه جاری قراردادش با این مجموعه را فسخ کرده بود حالا و با خروج احمد مددی ...

دستورالعمل سازمان لیگ درباره بازگشت ستاره جدا شده استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، محمد رشید مظاهری دروازه بان تیم استقلال که با توجه به بروز برخی اختلافات مالی با مدیر مستعفی این باشگاه در تاریخ ۱۶ شهریور ماه جاری قراردادش با این مجموعه را فسخ کرده بود حالا و با خروج احمد مددی از کادر مدیریتی باشگاه استقلال اظهار تمایل کرده است که بار دیگر کنار این مجموعه حضور داشته و فصل بیست و یکم در تیم استقلال بازی کند.

به همین منظور با مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ صحبت کردیم تا وضعیت مظاهری را مشخص کنیم.

فریبرز محمودزاده در گفتگو با خبر ورزشی، درباره شرایط جدید به وجود آمده برای مظاهری اظهار داشت: وقتی بازیکنی قراردادش را با باشگاهی فسخ می کند یعنی تعهد طرفین در رابطه با یکدیگر از بین رفته است. چه این فسخ قرارداد یک طرفه باشد و چه دو طرفه فرقی نمی‌کند.

محمودزاده افزود: به همین خاطر مظاهری و یا هر بازیکنی که قراردادش را با باشگاهش فسخ کرده، برای حضور مجدد در آن تیم باید بار دیگر قرارداد جدید امضا کند و با شرایط جدید به تیم قبلی اش برگردد.

مظاهری پیش از این اعلام کرده بود دوست دارد در استقلال بماند اما پیش از سفر کاروان استقلال به امارات برای دیدار مقابل الهلال، با حضور در سازمان لیگ قراردادش را فسخ کرد. حالا وکیل او اعلام کرده با توجه به تغییرات مدیریتی تمایل دارد در این تیم بماند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار