۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶

در فرانسه آزادتر از یونایتد هستم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پنج سال از حضور پل پوگبا در ترکیب منچستریونایتد گذشته و او هنوز به طور کامل به هافبک مدنظر هواداران این تیم تبدیل نشده است. پل پوگبا که در سال ۲۰۱۶ و به عنوان گران قیمت ترین بازیکن جهان راهی اولدت...

در فرانسه آزادتر از یونایتد هستم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پنج سال از حضور پل پوگبا در ترکیب منچستریونایتد گذشته و او هنوز به طور کامل به هافبک مدنظر هواداران این تیم تبدیل نشده است. پل پوگبا که در سال ۲۰۱۶ و به عنوان گران قیمت ترین بازیکن جهان راهی اولدترافورد شد، در آستانه دیدار تیم ملی فرانسه برابر آلمان اعلام کرد در ترکیب یونایتد، بیشتر وظابف او دفاعی بوده و این بازیکن کمتر شانس شرکت در حمله و گلزنی را دارد.

پل پوگبا گفت: “ما در گذشته و در ترکیب یوونتوس با سیستم ۲-۳-۵ بازی می کردیم و من آزادی عمل بیشتری در زمین داشته و باید تحت هر شرایطی در محوطه جریمه حریف حضور پیدا می کردم. البته در منچستریونایتد نیز من آزادی ورود به محوطه حریف را دارم، اما اولویت من شرکت در امور دفاعی است.

در ترکیب فرانسه نیز ما با سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی می کنیم و من کمی بیشتر در بازی سازی نقش داشته و البته من آزادی بیشتری نسبت به زمان بازی در منچستریونایتد برای ورود به محوطه و دویدن به سمت دروازه حریف دارم. البته من دوست دارم بیشتر تهاجمی بازی کرده و در حملات تیم شرکت کنم. به ثمر رساندن پانزده گل در هر فصل چیزی است که من دوست دارم، اما ما باید خود را در خدمت مجموعه قرار دهیم. در ترکیب منچستر یونایتد نیز از نظر من مانند تیم ملی فرانسه، اهداف تیمی همیشه نسبت به عملکرد یک بازیکن اولویت دارد.”

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار