۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸

در آستانه بازی حساس با ملوان؛ ۲ ستاره استقلال در خطر محرومیت قرار گرفتند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،در آستانه بازی حساس با ملوان؛ ۲ ستاره استقلال در خطر محرومیت قرار گرفتند. دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در تاریخ بیست و دوم دی ماه سا...

در آستانه بازی حساس با ملوان؛ ۲ ستاره استقلال در خطر محرومیت قرار گرفتند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،در آستانه بازی حساس با ملوان؛ ۲ ستاره استقلال در خطر محرومیت قرار گرفتند. دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در تاریخ بیست و دوم دی ماه سال جاری در شرایطی با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید که این مسابقه در وقت‌های قانونی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

استقلال و تراکتور در دو وقت اضافه ۱۵ دقیقه‌ای به مصاف هم رفتند و در نهایت استقلال ۲ بر یک برنده شد اما در این دیدار و در دقیقه ۷۰ مهدی مهدی پور، دقیقه ۸۲ سعید مهری و در دقیقه ۸۹ صالح حردانی با دریافت کارت زرد از داور مسابقه جریمه شدند تا در خطر محرومیت در بازی دوم استقلال در جام حذفی قرار بگیرند. چرا که در مسابقات جام حذفی بازیکنان با دریافت دو کارت زرد محروم می‌شوند.

تیم استقلال که دوشنبه هفته آینده اول اسفند باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف ملوان برود اگر از این سه بازیکن در ترکیبش استفاده کند با دریافت یک اخطار و در صورت صعود، بازی مرحله یک چهارم نهایی را از دست خواهند داد.

در بین این سه نفر با توجه به این که مهدی پور تازه از دوران مصدومیت برگشته بعید است مقابل ملوان به میدان برود. همچنین صالح حردانی آخرین گلزن استقلال در لیگ برتر (مقابل پیکان) نیز معمولاً در ترکیب اصلی قرار ندارد اما سعید مهری ستاره محبوب ساپینتو در خط هافبک تیم استقلال که همواره جزو نفرات ثابت بازی‌های اخیر تیم استقلال بوده به احتمال خیلی زیاد مقابل ملوان به میدان خواهد رفت.

در چنین شرایطی می‌توان گفت در صورت دریافت کارت زرد، سعید مهری بازی بعد استقلال را از دست خواهد داد.

لازم به یادآوری است؛ دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تیم‌های استقلال و ملوان از ساعت ۱۵ و ۳۰ روز اول اسفند در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار