۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷

درویش کاره‌ای نیست …/ صندوق عقب علی پروین از این هیئت مدیره قوی‌تر بود!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بالاخره کاسه صبر یحیی گل محمدی لبریز شد و روز چهارشنبه گذشته استعفای خود را به دست رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس رساند. استعفای سرمربی پرسپولیس واکنش پیشکسوتان و هواداران این تیم را به دنبال داشت و ی...

درویش کاره‌ای نیست …/ صندوق عقب علی پروین از این هیئت مدیره قوی‌تر بود!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بالاخره کاسه صبر یحیی گل محمدی لبریز شد و روز چهارشنبه گذشته استعفای خود را به دست رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس رساند. استعفای سرمربی پرسپولیس واکنش پیشکسوتان و هواداران این تیم را به دنبال داشت و یکی از این افراد مرتضی فنونی زاده است، بازیکن خوش صحبت سابق و دهه ۶۰ پرسپولیس در این رابطه نقطه نظرات جالبی دارد.

ماجرای استعفای یحیی گل محمدی که به گوش شما رسیده است؟

بله، متأسفانه این محصول مدیران نالایق و ضعیفی است که با یک نامه می‌آیند و با یک نامه هم می‌روند.

شما در دهه ۶۰ هیئت مدیره داشتید؟

باور کنید هیچی نداشتیم و صندوق عقب ماشین علی آقا پروین هم دفتر باشگاه بود و هم رختکن تیم اما از هیئت مدیره فعلی پرسپولیس قوی‌تر بود!

خدابیامرز عباس انصاری فرد هم مدیرعامل بود. نبود؟

حاج عباس دفتر هم نداشت! می‌آمد تپه‌های داوودیه و چند برگه به عنوان قرارداد می‌آورد که ما روی کاپوت یا شیشه ماشین علی پروین آن را امضا می‌کردیم! این همه آدم اضافی نداشتیم آن زمان که…

یحیی گل محمدی کار درستی کرد یا نه؟

یحیی گل محمدی خسته شده است. واقعا سخت است دراین شرایط جواب بازیکنان یا انتظارات هواداران را داد. یک مشت مدیرناکارآمد دور هم جمع شده اند و آقا یحیی هم خسته شده است. باور کنید از زمانی که خبراستعفای سرمربی پرسپولیس منتشر شد ۳ هزارتا تماس و پیام مختلف داشتم.

از طرف هواداران پرسپولیس؟

بله، همه نگران هستند. ازمن خواستند از آقا یحیی بخواهم که استعفایش را پس بگیرد.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس اما با این استعفا مخالفت کرد؟

درویش رفیق ماست اما همه می‌دانند کاره ای نیست و خواهش ما پرسپولیسی‌ها از آقای سجادی وزیرورزش این است که با استعفای گل محمدی مخالفت کند.

به نظر شما چرا باید کار پرسپولیس به اینجا کشیده شده است؟

همه چیز به مدیران ناکارآمد و نالایق پرسپولیس در این سال‌ها برمی‌گردد. مدیرانی که بازیکنان و مربیان بی کیفیت خارجی جذب کرده و مجبور می‌شوند پول‌ها را به آنها بدهند. مثل پدریک خانواده می‌ماند که به زمین و زمان بدهکارمی‌شود یا اینکه با اشتباهاتش بدهکارمی‌شود و باید بدهی‌ها را پرداخت کند. وقتی هم همسر یا فرزندانش می‌گویند برویم خرید جوابش این است که اول باید بدهی‌ها را بدهم تا اگر دست آخر چیزی تهش ماند برای شما خرید کنم! الان وضعیت پرسپولیس این چنین است.

با اعتصاب بازیکنان موافقید؟

نه! زمان ما چیزی به اسم اعتصاب کشف نشده بود. البته الان واقعا شرایط زندگی عوض شده و اگر درمانده شوید یکی پیدا نمی‌شود دو ریال کف دست شما بگذارد. این بازیکنان لایق و شایسته هستند و کادرفنی خوب و امتحان پس داده ای هم بالای سر خود می‌بینند. ازهمه این عزیزان می‌خواهم کمی بیشتر حوصله کنند چون بالاخره پول می‌رسد. دیرو زود دارد اما سوخت و سوز ندارد. با این حال همه جوره حق را به بچه‌های پرسپولیس می‌دهم.

۱۸ بهمن هم قرار است سوپرجام برگزار شود. شاید نگرانی هواداران به این دلیل باشد؟

سوپرجام هم یک جام است که دراین سال‌ها پرسپولیس با قدرت آن را بدس آورده است. امیدوارم استارت تمرینات با حضور مجدد آقا یحیی و دلگرمی‌دادن مدیران پرسپولیس دوباره زده شود. مدیران باشگاه پرسپولیس باید بدانند کجا آمده اند و فقط نباید به خاطر شهرت چنین پُستی را قبول کنند و اگر نمی‌توانند باید استعفا دهند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار